۱۳۹۱ آذر ۲۲, چهارشنبه

باند قاچاق انسان در زاهدان منهدم شد

باند قاچاق انسان در زاهدان منهدم شد
رئيس پليس امنيت عمومي سيستان و بلوچستان گفت: در يك عمليات موفقيت آميز يك باند قاچاق انسان در زاهدان شناسايي و منهدم شد.

به گزارش اداره كل امور اتباع و مهاجرين خارجي به نقل از خبرگزاري مهر، سرهنگ محمود پارسافر اظهار داشت: ماموران پليس امنيت عمومي بدنبال اقدامات اطلاعاتي و شناسايي و كسب اخباري در خصوص فعاليت اين باند قاچاق انسان كه پس از وارد كردن اتباع بيگانه غير مجاز به كشور با روش هاي گوناگون و از مسيرهاي فرعي اين افراد را به استان هاي مركزي منتقل مي كردند، تحقيقات گسترده اي را براي دستگيري اعضاي اين باند در دستور كار خود قرار دادند.

وي گفت: ماموران اداره مهاجرت و اتباع خارجي پليس امنيت عمومي با چندين روز كار اطلاعاتي موفق شدند مخفيگاه اين باند قاچاق انسان را در زاهدان  شناسايي كنند و با هماهنگي مراجع قضايي اوايل هفته جاري در يك عمليات غافلگيرانه سركرده اين باند و هشت نفر از اعضاي آن را كه از اتباع بيگانه غير مجاز بودند، دستگير كنند.

رئيس پليس امنيت عمومي سيستان و بلوچستان بيان داشت: در اين عمليات يك قبضه اسلحه كلاش، يك قبضه كلت كمري، يك قبضه اسلحه شكاري به همراه مهمات مربوطه و يك عدد دوربين و سه جلد گذرنامه جعلي به همراه يك دستگاه پژو 405 كشف و ضبط شد.

وي به تبعات اجتماعي، امنيتي، اقتصادي و بهداشتي حضور اتباع بيگانه غير مجاز در جامعه اشاره كرد و افزود: حضور اتباع بيگانه غير مجاز علاوه بر انتقال بيماري هاي واگيردار باعث صرف امكانات بهداشتي و اقتصادي مي شود.
----------------------------------------------------
یادداشت شَرّ دبیر:
اووووه ! یک جوری می گویند که کار اطلاعاتی انگار که شاخ غول را شکسته اند. ما که می دانیم شما از اول ورود افغانستانی های مهاجر به ایران مبادی ورودی ایشان را زیر نظر داشته اید و می دانیم که به اجازه خودتان ورود و خروج کنترل می شود. اگر اینقد بی درو پیکر بود که بابا ایران هم مثل عراق و افغانستان هدف مناسبی برای انتحار بشمار می رفت و وضعش این نبود که!
خودتان خوب می دانید که یکی از صد هزار باندی را که خودتان کنترل می کنید ، فاش کرده اید.حالا چه هدفی دارید خدا می داند!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر