۱۳۹۱ دی ۳, یکشنبه

ممنوعيت به كارگيري اتباع افغان در مشاغل

1391/10/3 يكشنبهممنوعيت به كارگيري اتباع افغان در مشاغلمديركل امور اتباع و مهاجران خارجي استانداري خوزستان گفت: حضور اين اتباع افغان در استان خوزستان غيرمجاز و غيرقانوني است و كارفرمايان بايد از به كارگيري اتباع افغان در مشاغل خودداري كنند.
به گزارش اداره كل امور اتباع و مهاجرين خارجي به نقل از خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) حجت‌الله دهدشتي ،اظهار كرد: حضور اتباع افغاني در استان خوزستان از تيرماه سال 90 از حيث تردد، اشتغال و سكونت ممنوع اعلام شده و تنها ساكنان مهمان‌شهر شهيد بني‌نجار گتوند ‌از اين ممنوعيت مستثني هستند.
وي با اشاره به حضور اتباع خارجي مجاز و غيرمجاز در همه استان‌ها افزود: حضور اتباع افغان در خوزستان غيرمجاز است و كارت آمايش نيز براي آنها صادر نمي‌شود.
دهدشتي گفت: در استان خوزستان هم اكنون تنها اتباع عراقي و اتباع افغاني ساكن مهمان‌شهر گتوند كارت آمايش دريافت مي‌كنند و ديگر اتباع خارجي موجود در استان يا غيرمجاز هستند يا با پاسپورت وارد كشور و استان شده‌اند.
مديركل امور اتباع و مهاجران خارجي استانداري خوزستان خاطرنشان كرد: نظام جمهوري اسلامي خواستار حضور قانوني اتباع خارجي در كشور است و از تردد اتباع غيرمجاز جلوگيري مي‌كند.
-----------------------------------
یادداشت شردبیر:
احسنت آقای دهدشتی! حضور قانونمندی که ادعا دارید در حقیقت قتل عام مهاجرین است . ظاهراً شما هم معتقد هستید که افغانی خوب افغانی مرده است؟
شما خوزستان را برای اقامت و حضور افغانها ممنوع کردید و اینک تردد هم ممنوع شده است. و شما می گویید که حضور افغانی در این استان کلاً جرم محسوب می شود و کسی حق ندارد به افغانی یک لیوان آب بدهد. این هم رافت اسلامی و انسانی در پی انتقال بیمار مجروح از بیمارستان به اردوگاه (بازداشتگاه)
هردم از این باغ بری می رسد؟

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر