۱۳۹۱ آذر ۲۲, چهارشنبه

تردد اتباع بايد از دروازه هاي رسمي كشور صورت











تردد اتباع بايد از دروازه هاي رسمي كشور صورت گيردجانشين فرماندهي انتظامي جمهوري اسلامي ايران گفت: با توجه به اينكه دروازه هاي رسمي ورود و خروج مرز مشخص است، بايد هر گونه ورود و خروج اتباع بيگانه به داخل كشور از اين معبرها صورت گيرد.
به گزارش اداره كل امور اتباع و مهاجرين خارجي به نقل از خبرگزاري جمهوري اسلامي ايران، سردار ˈ احمدرضا رادانˈ اافزود : در بحث ورود غير قانوني به مرزهاي كشور با هيچ كس تعارف نداريم البته مرزبانان ما تلاش مي كنند تا كمترين خسارتي به اين گونه افراد وارد شود.

وي تصريح كرد:ما در مرزهاي كشور ماموريت داريم و دروازه هاي مرزي هم مشخص است.

رادان با بيان اينكه هر كسي در هر كشوري بايد به قوانين مرزي كشور ديگر احترام بگذارد؛ اظهار كرد: احترام به قوانين مرزي براي ما صدق مي كند و براي ديگر كشورها و ساير اتباع در كشور هاي ديگر نيز صدق مي كند.

جانشين فرماندهي ناجا در باره برخي مسايل مرزي در شرق كشور گفت : انتظار ما اين است كه كشور مقابل (افغانستان) با آموزش لازم، مسير ورود و خروج مرز را براي مردم خود شناسايي و مقدماتتردد قانوني آنها را فراهم كند.
-----------------------------------------------------
یادداشت شَرّ دبیر:
بله می فرمودید!

مرد حسابی !  ساختمانی آتش گرفته و شما درب ساختمان ایستاده اید  و می گویید که از آسانسور و در خروجی خارج شوید و درب را بسته و یکی یکی اسم نویسی می کنید. توقع دارید که مردم بد بخت در آتش بمانند تا شما اسمشان را در ج کرده و بعد بگذارید خارج شوند. و اگر کسی از روی ناچاری خود را از ساختمان انداخت یا اینکه راههای دیگر را امتحان کرد وی را ملامت می کنید و جرم تعیین می کنید. انصاف هم خوب چیز است! این بد بخت ها اگر واقعا توانایی  و امکان ورود قانونی را داشتند که هیچ وقت محتاج نیش و کنایه و به گلوله بستن های شما نبودند و اصلا به ایران نگاه هم نمی کردند و آن عده هم که آمدند، غلط کردند فکر می کردند که راست می گویید مملکت صاحب الزمان است ومملکت امام رضا به دیدن این دو بزرگوار پناه آوردند نه به شماها!
که امروز آنها را به گروگان گرفته و گرو کشی می کنید و ابزاری برای فشار آوردن به دولت ضعیف افغانستان ساخته اید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر