۱۳۹۱ آذر ۲۹, چهارشنبه

واژگوني پژو ۴۰۵ با ۱۳ سرنشين-نمونه ای از رافت اسلامی و انسانی دولت ایران

واژگوني پژو ۴۰۵ با ۱۳ سرنشين!
به گزارش اداره كل امور اتباع و مهاجرين خارجي به نقل از فارس، ۱۳ تبعه افغاني سرنشين اين خودرو بودند كه به دليل سرعت بسيار عصر امروز با پل ورودي اين روستا برخورد كرده و راننده پس از واژگوني متواري شده است.

يك تبعه افغاني سرنشين اين خودرو از ناحيه بالا‌تر از آرنج دچار شكستگي شد و به دليل نداشتن هزينه عمل جراحي از بيمارستان با رضايت شخصي مرخص و به اردوگاه شيراز براي اعزام به افغانستان فرستاده شده است.

محمدي متخصص ارتوپدي در بيمارستان داراب پذيرفته بود تا اين فرد را به صورت رايگان جراحي و حتي هزينه پلاتين او را نيز پرداخت كند.

عبدالرضا رحيمي مسئول اتباع بيگانه در فرمانداري داراب پس از بازگويي موضوع توسط خبرنگار ما در اين شهر به وي و خواستار شدن برگرداندن بيمار به بيمارستان براي جراحي، قول مي‌دهد تا مجروح به بيمارستان بازگردد.

دادمحمد مومني تبعه افغاني هم‌اكنون در بيمارستان داراب بستري و پلاتين مورد نياز توسط دكتر علي محمدي تامين شده و قرار است فردا عصر عمل جراحي دست او صورت گيرد.

داد محمد به خبرنگار ما گفت: شب گذشته ۱۳ نفر از اتباع بيگانه در بيابان‌هاي اطراف قلاتويه سوار اين خودرو شده‌اند و قرار بوده كه به تهران بروند.

وي بيان داشت: رانندگان خودرو از هر تبعه افغاني، ۷۰۰ هزار تومان مي‌گيرند و از مرز ايران به تهران مي‌برند.

شنيده‌ها حاكي است كه مأموران پليس اطلاعات و امنيت عمومي داراب در تعقيب اين خودرو بوده‌اند كه اين خودرو براي فرار از دست پليس راه، از مسير فرعي روستاي چهارتاق گريخته است.

۱۱ تبعه ديگر افغاني توسط مأموران پليس اطلاعات و امنيت عمومي داراب دستگير و به اردوگاه شيراز اعزام شدند.

از ۱۳ تبعه افغاني سه نفر در صندوق عقب خودرو، هشت نفر در صندلي عقب و دو نفر در صندلي جلو بوده‌اند كه فرد مجروح در صندلي جلو كنار شيشه نشسته بود.
----------------------------------
یادداشت شردبیر:این هم از برخورد با رافت اسلامی و انسانی دولت ایران! چگونه توانستید این بیمار را به سبب نداشتن پول درمان به اردوگاه انتقال دهید؟و بعد هم ادعای برخورد با رافت اسلامی و انسانی دارید!
ما همیشه از برخورد ملت فهیم ایران و ایرانی ها تشکر کرده و منت بار ایشان هستیم ولی رفتار دولت اسلامی ایران واقعا کم کم آبروی ملت ایران را نیز می برد. البته می دانیم که سیاست های فرهنگی دولت ایران بسوی جدایی دو ملت و بد بینی ملت ایران نسبت به مهاجرین افغانی و افغانستان می رود
با تشکر از این دکتر انسان دوست ایرانی که وظیفه انسانی خود را فراموش نکرده است
نکته مهمی که شایان ذکر است این است که:
هزینه انتقال هر نفر از اتباع افغانی از مرز تا به تهران بالای یک میلیون و سیصد هزار تومان می باشد. ما به شما می گوییم که چگونه به هفتصد هزار تومان رسیده است. این افراد بدست نیروهای به اصطلاح سربازان گمنام امام زمان افتاده اند و یکی از سربازان گمنام که متاسفانه نیاز مالی هم داشته است و وجدان انسانی اش اجازه نداده این بدبخت ها را به بازداشتگاه ببرند از وظیفه  خود تمرد کرده و یواشکی با دریافت مبلغ هر نفر هفتصد هزار تومان آنها را به همدست خود داده تا به تهران ببرد که این اتفاق افتاده است.
عین همین ماجرا حدود سه ماه است که تکرار می شود و اینقدر تکرار شده است که ما گمان می بریم که سیاست خود دولت ایران این است که افغانها به تهران برسند و نیاز بازار کار ایران را مرتفع سازند برعکس تبلیغات و گفته های دولت ایران که این بدبخت ها را بدین صورت به تهران انتقال می دهند یک میلیون و سیصد در مرز گرفتند و هفتصد پس از اولین دستگیری که اگر پول پیش پرداخت کرده باشند نفری دو میلیون تومان داده اند و وقتی که به تهران رسیدند هنوز هزینه قاچاقبری خود را درنیاورده دستگیر می شوند و هزینه رشوت نیز در همین حدود از ایشان گرفته و موقتا آزاد می شوند 
دقیقا بازی موش و گربه است البته به نفع ماموران انتظامی ایران که از وضعیت بد معیشتی اعتراض نداشته باشند زیرا این نیروهای انتظامی بدین صورت کمک خرجی می گیرند و ماموران راهنمایی و رانندگی از به پارکینگ نبردن خودرو افغانی های بدون گواهینامه 
مهاجرین افغانی سفره پر برکتی برای این دولت و کارمندانش می باشد و اینگونه سفره را رنگارنگ نگاه می دارند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر