۱۳۹۰ آبان ۹, دوشنبه

اتباع خارجي تا پايان آبان‌ماه كارت آمايش 7 را دريافت كنند


1390/8/8 يكشنبه
اتباع خارجي تا پايان آبانماه كارت آمايش 7 را دريافت كنند
مديركل امور اتباع و مهاجرين خارجي استانداري فارس گفت: پايان ماه جاري آخرين فرصت براي اتباع خارجي است تا به منظور دريافت كارت آمايش به اين اداره مراجعه كنند.
 به گزارش اداره كل امور اتباع و مهاجرين خارجي به نقل از خبرگزاري فارس، علي فرهادي با اعلام اينكه تاكنون اكثر اتباع مجاز اين استان براي اخذ كارت آمايش هفت ثبتنام كرده و كارت خود را دريافت كردهاند، اظهار داشت: پايان آبان ماه جاري آخرين فرصت اتباع خارجي مجاز است كه ميتوانند با مراجعه به اداره كل امور اتباع و مهاجرين خارجي استانداري فارس ضمن ثبتنام و تكميل موارد خواسته شده به منظور دريافت كارت آمايش هفت اتباع خارجي اقدام كنند.
فرهادي ادامه داد: با توجه به فرصت كوتاه باقيمانده به آن دسته از اتباع خارجي كه تا كنون براي ثبتنام و دريافت كارت آمايش هفت به هر دليلي مراجعه نكرده و يا اقدامي را صورت ندادهاند متذكر ميشود از اين فرصت 20 روزه باقيمانده استفاده و به منظور اخذ كارت خود اقدام كنند.
وي اضافه كرد: با پايان يافتن مهلت قانوني اعلام شده برابر مقررات و ضوابط، آن دسته از اتباع خارجي كه نسبت به ثبتنام اقدام نكنند، اتباع غيرمجاز تلقي و بايد خاك جمهوري اسلامي ايران را به مقصد كشور خود ترك كنند.
مديركل امور اتباع و مهاجرين خارجي استانداري فارس در ادامه بيان داشت: كارتهاي آمايش هفت فقط در محدوده زمان مشخص كه در كارت تعريف و ذكر شده داراي اعتبار است و چنانكه اين اتباع متقاضي اشتغال يا تردد يا سكونت در مكان غير و خارج از محدوده ذكر شده باشند بايد خود به طور مستقل در راستاي روند قانوني و اخذ مجوزهاي لازم اقدام كنند و پس از اخذ مجوزهاي قانوني اين امر امكانپذير است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر