۱۳۹۰ مهر ۱۷, یکشنبه

مهلت خروج اتباع غير مجاز به صورت خود معرف به اتمام رسيد


1390/7/16 شنبه
مهلت خروج اتباع غير مجاز به صورت خود معرف به اتمام رسيد
مديركل اتباع و مهاجرين خارجي استانداري تهران گفت: براساس مصوبه وزارت كشور مهلت خروج اتباع غير مجاز به صورت خود معرف از امروز به اتمام رسيد.
به گزارش اداره كل امور اتباع ومهاجرين خارجي به نقل از خبرگزاري فارس، عيسي موسوي نسب درباره خروج اتباع غير مجاز به صورت خود معرف از كشور اظهار داشت: برگه‌هاي خروج براي اتباع و مهاجران خارجي كه در طرح سرشماري شركت كرده‌اند صادر شده است و افرادي كه برگه‌هاي خروج ندارند و تا كنون به صورت خود معرف از كشور خارج نشدند برابر قانون برخورد مي‌شود.
وي ادامه داد: پس از 16 مهر امكان خود معرفي براي خروج قانوني از كشور وجود ندارد و نيروي انتظامي موظف است تا قانون را درباره اتباع غير مجاز اعمال و با آنان برخورد كنند.
مديركل اتباع و مهاجرين خارجي استانداري تهران افزود: مهلت خروج از كشور پيش از اين شش ماه بود كه به يك سال افزايش يافت و اتباع غير مجاز بايد در اين فرصت از كشور خارج مي‌شدند.
موسوي نسب درباره زمان خروج اتباع افغاني غيرمجازي كه در طرح سرشماري شركت كرده‌اند، گفت: تمام افرادي كه براي آنها كارت خروج يك ساله صادر شده است، موظفند پس از اتمام مهلت قانوني در سال آينده كشور را ترك كنند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر