۱۳۹۰ مهر ۱۷, یکشنبه

هيچ تبعه بيگانه غيرمجازي در استان سيستان و بلوچستان وجود ندارد


1390/7/16 شنبه
هيچ تبعه بيگانه غيرمجازي در استان سيستان و بلوچستان وجود ندارد
جانشين فرمانده نيروي انتظامي جمهوي اسلامي با بيان اينكه طرح ساماندهي اتباع بيگانه در وزارت كشور نهايي شده و آماده اجرا است، گفت: منطقه سيستان و بلوچستان پاكسازي شده و عاري از اتباع بيگانه غير مجاز است.
    به گزارش اداره كل امور اتباع و مهاجرين خارجي به نقل از خبرگزاري ايرنا، سردار 'احمدرضا رادان' روز شنبه در حاشيه همايش مديران موسسات خدمات حفاظتي و مراقبتي در جمع خبرنگاران افزود: نيروي انتظامي طبق مصوبه شوراي امنيت در منطقه سيستان و بلوچستان اقدام كرده است و امروز هيچ اتباع بيگانه غيرمجازي در اين استان وجود ندارد و اتباع مجاز نيز شناسايي شده اند.
به گفته وي، اتباع بيگانه اي كه مي خواهند در ايران حضور داشته باشند بايد شناسايي و شرايط لازم را احراز كنند.
رادان با بيان اينكه براي انسداد مرزها بودجه خوبي در نظر گرفته شده است، افزود: هم اكنون با اضافه كردن ديوار، كانل و خاكريزها در مرز سيستان و بلوچستان، انسداد كامل صورت گرفته است و شاهد وضعيت مطلوبي در اين استان هستيم.
وي با يادآوري اينكه وضعيت مرزهاي شمال استان سيستان وبلوچستان در وضعيت مطلوبي قرار دارد، گفت: جنوب سيستان و بلوچستان مانند شهرهاي ميرجاوه و سراوان نيز زير پوشش سامانه انسداد مرزها قرار دارند.
جانشين فرمانده نيروي انتظامي با تاكيد بر اينكه هزينه كردن در مرزها درآمد محسوب مي شود، گفت: اگر در شمال غرب و جنوب شرق كشور از طريق انسداد مرزها، قاچاق كالا كنترل شود ظرف يك سال و نيم تمام هزينه هاي صورت گرفته به خزانه دولت باز مي گردد.
رادان تاكيد كرد: با انسداد مرزها از قاچاق كالا و ارز جلوگيري مي شود و دولت نيز بايد در اين زمينه توجه ويژه اي داشته باشد.

یادداشت سردبیر:
باید به جناب رادان آفرین گفت.خب معلوم است که وقتی راه قاچاق را ببندند ، مهاجر بدبخت باید پول قاچاقبر را به دولت بدهد. یا اینکه چند برابر پول به قاچاقبر بدهد . خب شرایط سخت تر شده است. و قاچاقبر ها هیچ وقت از درآمدشان چشم پوشی نمی کنند که!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر