۱۳۹۰ مهر ۹, شنبه

اهداء بخشي از كمك‌هاي جشن عاطفه‌ها به دانش‌آموزان نيازمند اتباع بيگانه


1390/7/6 چهارشنبه
 اهداء بخشي از كمك‌هاي جشن عاطفه‌ها به دانش‌آموزان نيازمند اتباع بيگانه
مديركل آموزش و پرورش شهرستان‌هاي استان تهران از اهداء بخشي از كمك‌هاي جمع‌آوري شده در جشن عاطفه‌ها براي دانش‌آموزان نيازمند اتباع بيگانه خبر داد و گفت: اين كمك‌ها با همكاري كميته امداد و آموزش و پرورش به اين افراد اهدا مي‌شود.
به گزارش اداره كل امور اتباع ومهاجرين خارجي به نقل از خبرگزاري فارس ،رحيم زماني، مديركل آموزش و پرورش شهرستان‌هاي استان تهران با اشاره به برگزاري جشن عاطفه‌ها در سال‌هاي اخير اظهار داشت: در 17 سالي كه اين مراسم در كشور و به خصوص در مدارس برگزار شده، نتايج خوبي را در پي داشته است.
 وي تصريح كرد: سازمان دانش‌آموزي از جمله نهادهايي است كه در اين چند ساله همكاري قابل قبولي را با كميته امداد جهت برگزاري جشن عاطفه‌ها داشته است و مطمئناً اثرات مثيت كمك به دانش‌آموزان نيازمند و يتيم در خانواده هر فرد نيز نمايان مي‌شود.
 زماني در خصوص نحوه تقسيم بندي كمك‌هاي جمع‌آوري شده در جشن عاطفه‌ها افزود: كمك‌ها به سرعت و در مدت كوتاه با همكاري مديران مدارس در اختيار دانش‌آموزان نيازمند قرار مي‌گيرد.
 مدير‌كل آموزش و پرورش شهرستان‌هاي استان تهران ادامه داد: بخش از كمك‌هاي جمع آوري شده نيز در اختيار دانش‌آموزان نيازمند اتباع بيگانه در كشور قرار مي‌گيرد.
 وي بيان داشت: وزارت آموزش و پرورش طي سال‌هاي گذشته توانسته است فرهنگ كمك كردن و انفاق را در بين دانش‌آموزان گسترش دهد به طوري كه هم اكنون در طول سال نيز به دانش‌آموزان نيازمند كمك مي‌شود.

یادداشت سردبیر:
درحالی که از مهاجرین نیازمند برای فقط تحصیل مبالغ هنگفت 150000تا300000 تومانی مطالبه می نمایند، بجز هزینه های عوارض شهرداری و کارت کارگری و بدون یارانه! - اعلام اینکه به کودکان افغانی هم در جشن عاطفه ها کمک می شود چیزی جز یک بازی مسخره نیست یک میلیون تومان می گیرند تا 10000 تومان به کودکانتان بدهند. آنهم در حالی که افغانهای مهاجر خودشان علارقم اینکه در مذیقه مالی هستند، چون درد محرومیت را درک می کنند بسته به توان خود بیشترین هدیه را در جشن های نیکوکاری و عاطفه  به این مراکز اهدا می کنند. شما حتی همان اهدایی مهاجرین را هم به کودکانشان نمی دهید.
خیال نکنید ما از دنیا بی خبریم. اگر یک مداد هم به یک کودک بدهید ، کودک آنرا فراموش نخواهد کرد و انگا ردنیا را به او داده اید و این در تبلیغاتتان هم که خورش خوبی دارد.
وای دیگر چه بگویم؟

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر