۱۳۹۱ دی ۱۹, سه‌شنبه

آغاز ثبت‌نام بيمه تكميلي اتباع عراقي و افغاني در خوزستان

1391/10/18 دوشنبهآغاز ثبت‌نام بيمه تكميلي اتباع عراقي و افغاني در خوزستاندهدشتي گفت: براساس اين طرح هر تبعه مي‌تواند با پرداخت 900 هزار ريال به مدت يك سال از طرح بيمه تكميلي بهره‌مند شود كه مدت زمان آن از تيرماه 92 تا تيرماه 93 خواهد بود.
به گزارش اداره كل امور اتباع و مهاجرين خارجي به نقل از خبرگزاري ايسنا، مديركل امور اتباع و مهاجرين استانداري خوزستان گفت: ‌اجراي طرح بيمه تكميلي ويژه اتباع عراقي و افغاني آغاز شده و افراد براي ثبت‌نام تا 20 اسفندماه به اداره كل امور اتباع و مهاجرين استانداري مراجعه كنند.
حجت‌اله دهدشتي اظهار كرد: اتباع عراقي داراي كارت آمايش هفت و اتباع افغاني داراي كارت آمايش هشت مي‌توانند از مزاياي طرح بيمه تكميلي ويژه اتباع خارجي استفاده كنند. 
وي افزود: اين طرح كه بر اساس توافقات سه جانبه بين اداره‌كل امور اتباع و مهاجرين خارجي وزارت كشور، بيمه آسيا و سازمان ملل و امور پناهندگان، همزمان با سراسر كشور در خوزستان نيز آغاز شده است. 
دهدشتي گفت: براساس اين طرح هر تبعه مي‌تواند با پرداخت 900 هزار ريال به مدت يك سال از طرح بيمه تكميلي بهره‌مند شود كه مدت زمان آن از تيرماه 92 تا تيرماه 93 خواهد بود. 
--------------------------------------------------------------------------
یادداشت شردبیر:
گفتنی است که : در اطلاع رسانی قبلی که از طرف کمیساریا ی سازمان ملل انجام گرفته بود، اعلام شده بود که این بیمه ها  تا شش ماه قبل از تاریخ صدور خود را در برمی گیرد.با توجه به اینکه بیمه البرز حاضر به تمدید نشده بود و سازمان ملل نیز وجه سهمیه خود را واریز نکرده لذا برای تمدید این بیمه ها از زمان صدور شش ماه قبل خود را در برمی گیرد.
ولی همانطور که می بینید در این خبر جدید هیچ حرفی نه تنها از شش ماه قبل به میان نیامده است ، بلکه تاریخ شروع بیمه را از تیرماه سال بعد تا تیرماه سال 93 اعلام کرده اند.
اینک معلوم نیست که خبرهای قبلی چقدر قابل تایید است و آیا تغییراتی در قرار دادها صورت گرفته است یا خیر! بنا به آنجه گفته شده است بیمه تکمیلی این دوره با بیمه آسیا بسته شده است. 
باید منتظر خبرهای روشن تر باشیم چرا که مبلغ 90هزار تومان برای هرنفر غیر قابل وصول می باشد. و فشار زیادی به اقشار مختلف مهاجرین وارد می نماید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر