۱۳۹۱ بهمن ۹, دوشنبه

سرهنگ قلابي دفترچه جرمهايش بسته شد/ يك باند مامورنما منهدم شد

1391/11/6 جمعهسرهنگ قلابي دفترچه جرمهايش بسته شد/ يك باند مامورنما منهدم شدفردي كه مدتها با لباس سرهنگي در خيابان جولان مي داد و از اتباع بيگانه اخاذي مي نمود، توسط ماموران انتظامي فاتب دستگير شد.
به گزارش اداره كل امور اتباع و مهاجرين خارجي به نقل از باشگاه خبرنگاران ٰرئيس كلانتري 168 سيزده آبان در تشريح خبر فوق گفت: ماموران اين يگان با اقدامات اطلاعاتي و اشراف كامل بر روي فعاليت هاي صورت گرفته در سطح حوزه استحفاظي تمامي منفعت طلبان سودجو را شناسايي و دستگير مي نمايند.
سرگرد ضرغام اميري در ادامه اظهار داشت: در اين خصوص ماموران اين يگان در پي اقدامات اطلاعاتي خود توانسته فردي را كه با لباس نظامي و جعل عنوان سرهنگي از مردم به ويژه اتباع بيگانه به شكل گوناگون اخاذي مي نمود، شناسايي كنند.
وي افزود: پس از شناسايي عوامل تجسس توانستند اين فرد را رديابي نمايند و با اقدامات پيچيده پليسي طي يك عمليات ضربتي و مراقبتي موفق به دستگيري متهم در حالي كه در خيابان 13 آبان صالح آباد شرقي، خيابان 10 متري با لباس و تجهيزات نظامي در حال پرسه زدن بود، دستگير نمايند.
اين مقام مسئول انتظامي در پايان با اشاره به بازرسي بدني متهم و كشف يك رشته دستبند فلزي بدون شماره، كليد دستبند و يك قطعه عكس پليسي خاطر نشان كرد: متهم پس از انتقال به كلانتري در بازجويي هاي فني و تخصصي مشخص گرديد كه متهم به صورت باندي و سازمان يافته عمل مي نمايند كه در اين رابطه دو تن از همدستان وي به نام هاي محمد،الف و محمد،س در آدرس شهرري ميدان نماز، خيابان عليزاده با هماهنگي كلانتري 131 شهرري شناسايي و دستگير شد.
لذا پرونده متهمان جهت بررسي بيشتر و كشف ساير جرايم در اختيار كارآگاهان پايگاه نهم پليس آگاهي فرماندهي انتظامي تهران بزرگ قرار گرفت.
----------------------------------------------------------
یادداشت شردبیر:
ببینید که دولت جمهوری اسلامی ایران، مهاجرین افغانی را در چه سطحی از زندگی اجتماعی قرار داده اند که اینگونه حوادث رایکی از هزار می شنویم!
توجه داشته باشید که هر جرمی زمینه هایی داشته که رشد کرده است. همیشه مهاجرین از سوی نیروهای نظامی انتظامی جمهوری اسلامی ایران مورد تهدید و زورگیری قرار گرفته اند که حتی افراد عادی هم با پوشیدن لباس آنها سعی در زورگیری از این افراد داشته است. چگونه است که این فرد با دستبند و لباس کامل وبی سیم و اسلحه کادری نیروی انتظامی دستگیر شده است؟
این هم نهایت مظلومیت مهاجرین افغانی را می رساند که هر قشر و لباسی سعی در تلکه کردن مهاجرین افغانی داشته و دارند. این را همه بدانند در جمهوری اسلامی ایران و در مملکت صاحب الزمان(عج) ، افغانی بودن جرم است!
از هموطنان مهاجر خود تقاضامندیم که درصورتی که به اشکالی که ذکر گردیده مورد سوء استفاده این سودجویان قرار گرفته اند به همین پایگاهها مراجعه و سراغ پرونده فوق را بگیرند تا اگر حق خود را نگرفتند لا اقل این مجرمان تحمل کیفر را نمایند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر