۱۳۹۰ شهریور ۱۲, شنبه

اتباع غيرمجاز براي خروج تا مهرماه مهلت دارند


1390/6/11 جمعه
اتباع غيرمجاز براي خروج تا مهرماه مهلت دارند
مديركل اتباع و مهاجران خارجي استانداري تهران گفت: اتباع غيرمجازي كه در طرح ساماندهي غير مجازين شركت نكرده‌اند تا 16 مهرماه سال جاري مهلت دارند از كشور خارج شوند و در غير اينصورت دستگير شده و با آنهابرخورد قانوني مي‌شود.
به گزارش اداره كل امور اتباع و مهاجرين خارجي به نقل از خبرگزاري فارس، عيسي موسوي نسب درباره مهلت معرفي اتباع و مهاجران غير مجاز براي خروج از كشور اظهار داشت: طرح ملي ساماندهي اتباع و مهاجران خارجي در 4 مرحله اجرا و نسبت به وضعيت اين افراد تعيين و تكليف شد.
وي ادامه داد: برگه خروج از كشور براي تمام افرادي كه در طرح ساماندهي اتباع و مهاجران خارجي شركت كرده‌اند صادر شده است و اين افراد موظف هستند در موعد اعلام شده نسبت به خروج از كشور اقدام كنند.
مديركل اتباع و مهاجران خارجي استانداري تهران بيان داشت: اتباع غير مجاز متأهل كه امكان خروجشان از كشور در موعد مقرر امكان پذير نيست مي‌توانند يكسال مهلتشان را تمديد كنند.
موسوي‌نسب يادآور شد: اتباع و مهاجران خارجي كه به صورت غير قانوني وارد كشور شدند و در طرح ساماندهي اتباع غير مجاز شركت نكرده‌اند، مي‌توانند تا 16 مهر 1390 نسبت به خروج از كشور به صورت خود معرف اقدام كنند. پس از اتمام اين مهلت با اتباع غير مجازي كه در طرح نيز شركت نكرده‌اند برابر قانون برخورد مي‌شود.
وي تأكيد كرد: براي اتباع غير مجازي كه در طرح ساماندهي ملي غير مجازين شركت نكرده‌اند براي خروج از كشور به صورت خود معرف، تسهيلاتي ارائه مي‌شود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر