۱۳۹۰ مهر ۶, چهارشنبه


خدمت رسانی آنهم از نوع سریع السیر!
ببینید در جواب این مهاجر بنده خدا که میگه: فرزندم را دستگیر و به ارودوگاه برده اند و همین امروز رد مرز می شوند چی گفته اند؟

با عرض سلام خدمت محترم مسئولين اداره كل اتباع
اينجانب سيدسعيدسلطان كمالي پدر سيدجعفر كمالي مي باشم.فرزند اينجانب (سيدجعفركمالي) را در روز 5شنبه 31 شهريور نيروي انتظامي دستگير و به اردوگاه فلكه دانشگاه اصفهان منتقل كردند.
و حالا به اجبار فرزندم را مجبور به عكس گرفتن و پرداخت هزينه اتوبوس براي رد مرز كرده اند.
فرزند اينجانب متاهل و داري فرزند مي باشد ولي پرونده اش با پرونده ي من يكي مي باشد.
بنده چند بار به اداره كل اتباع اصفهان و اردوگاه مراجعه كرده ام ولي جوابي به من نمي دهند.
فرزندم كارت امايش 5 را دارد و كارت امايش 6 را به علت اينكه يكبار توسط اكيب اداره اتباع دستگير شده بود به او ندادند ولي در پرونده ي بايگاني موجود مي باشد.
از مسئولين اين اداره ي محترم تقاضا دارم كه به عريضه بنده رسيدگي نمايند براي اينكه امروز مي خواهند پسرم را ردمرز كنند و خانم و بچه او اينجا تنها مي ماند.
در ضمن پسرم در امايش 6 شركت كرده است و عوارض و هزينه صدور كارت انگشت نگاري و عكس برداري را انجام داده است و نيز كارت كارگري به شماره پروانه كار:125251-4 را هم گرفته است.

باتشكر
شماره خانوار:403203172
-------------------------------------
پاسخ مسؤل سایت: مخاطب گرامي
با سلام ؛

مشروحه شما براي بررسي به دفتر امور اتباع و مهاجرين خارجي استانداري اصفهان با شماره 15457/74 منعكس گرديده است لطفاً پس از گذشت دو هفته از تاريخ اين نامه به دفتر مذكور مراجعه نماييد .

خب قضاوت کنید دو هفته دیگر که این بنده خدا افغانستان را زیر پا گذاشته است و مجبور است که بوسیله قاچاق با صرف هزینه ای بالغ بر یک میلیون بازگشت نماید آنهم اگر زنده به اصفهان برسد. در این مدت زن و بچه اش باید دوری او را تحمل کنند. این مورد که خانواده پدرش شاید کمک حالش بشوند ولی موارد زیادی بوده و دیدیم که کودکانشان از گرسنگی جان داده اند. در باغها ودهات دورافتاده! این است مسلمانی!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر