۱۳۹۰ شهریور ۲۲, سه‌شنبه

دارندگان كارت آمايش 5 نيز مي توانند كارت هاي آمايش 7 خود را دريافت نمايند




چندي پيش يكي از مهاجرين (هموطن) در سايت اداره اتباع در خواستي داشت مبني بر اينكه به علت دور بودن از سيستم اطلاع رساني و عدم بضاعت مالي نتوانستم كارت آمايش 6 را دريافت نمايم و در طرح آمايش 6 شركت كنم كه متعاقبا در طي چندين جوابيه به وي گفته شد كه به اداره اتباع اصفهان مراجعه نمايد.
نهايتا با عدم رسيدگي اين شخص دوباره ديروز در سايت مشكل خود را منعكس نمود كه در جواب ايشان بخشنامه زير را اعلان نمودند.
تذكر مهم:
اين بخشنامه بصورت غير عمومي بوده است كه بدين صورت نشر گرديده است و بخاطر عدم دسترسي تمامي مهاجرين به اينترنت و عدم اقبال ايشان در استفاده از اين سيستم اطلاع رساني در سايت منتشر گرديده است. دوستاني كه شامل اين وضعيت مي باشند با انعكاس شماره اين بخشنامه به ادارات اتباع مراجعه و كارت آمايش 7 خود را دريافت نمايند. بديهي است كه ادارات در برابر خواست دوستان اشكال تراشي خواهند نمود لذا صبر وحوصله به خرج داده تا به نتيجه برسيد.

 متن جوابيه سايت اداره اتباع ومهاجرين خارجي وزارت كشور در بخش سوالات
مخاطب گرامي
با سلام
برابر بخشنامه شماره 13298/74 مورخ 19/6/90 كليه ادارات كل اموراتباع ومهاجرين خارجي استانها موظف به تحويل كارت آمايش 7 به استناد ارائه كارت آمايش 5 مي باشند . لطفاً مجدداً با اشاره به بخشنامه فوق به اداره كل اموراتباع ومهاجرين خارجي استانداري اصفهان مراجعه و درصورت عدم تحويل كارت با اين اداره كل به شماره 88796865 تماس حاصل نماييد .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر