۱۳۹۰ شهریور ۳۱, پنجشنبه

حملات گروههای فاشیستی بر مهاجرین در یونان

طی چند روز اخیر شاهد اخبار تکاندهنده ای از حملات گروههای فاشیستی یونان بالای مهاجرین که عمدتا افغانستانی بوده ند بوده ایم.
اگر در میان این مهاجرین تحقیقی به عمل آید، عمدتا مهاجرین افغانی ساکن جمهوری اسلامی ایران بودند که به علت شرایط بد اقتصادی و سردرگمی آینده فرزندانشان و خودشان ، مایملک ناچیز خود را فروخته و خرج سفر مرگ آفرین قاچاق بسوی کشورهای اروپایی کرده اند.
         جمهوری اسلامی پشت سرهم سمینار و بازدید برگزار می نماید و از خدمات خود به مهاجرین می گویند. کسی نیست که بپرسد مادرت خوب ،پدرت خوب اگه شما این امکانات را که ادعا می کنید می دهید. مهاجرین مجبور به تن دادن راه قاچاق بسوی اروپا می شدند؟
       شرایط زندگی در ایران به حدی سخت شده است که اگر یک سرپرست خانوار ماهیانه مبلغ 1500000تومان درآمد نداشته باشد قادر به ادامه زندگی نیست. و اکثرا مجبور به مهاجرت به کشور ثالثی مثل یونان می شوند. آنهم بصورت قاچاق!
       دولت ایران باید پاسخگوی تاریخ و مردم افغانستان و خون کسانی که در یونان بالای آنها حمله صورت می گیرد باشد و ملت افغانستان هیچگاه این رفتار دولت ایران رافراموش نخواهند کرد همانطور که میهمان نوازی ملت ایران را در طول سالهای گذشته از یاد نمی برند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر