۱۳۹۰ شهریور ۲۴, پنجشنبه

ظاهرسازي ايراني ها به كميساريا هم سرايت كرد.

ظاهرا بجاي اينكه كميساريا مرجع آموزش فرهنگي در قبال مسايل بين المللي و حقوق بشري باشد. ايران به كميساريا ياد ميدهد كه چگونه ظاهر سازي نمايند.
    با خبر شديم كه در پي بازديد وملاقات سفير برازيليا از اين كميساريا و بازديد از خدمات ارائه شده از سوي كميساريا و جمهوري اسلامي ايران ، اين دو در منطقه اي بنام پاكدشت كه جزو تهران مي باشد. چند روز به ارائه خدمات مجاني بهداشتي به مهاجرين و صد البته مردم محل كرده اند.

    شاهدان عيني گزارش داده اند كه در اين برنامه هرگونه مشكلات بهداشتي و سلامتي را با انواع داكترها در همان محل ويزيت و نسخه مي داده اند كه اتباع ايراني هم به آنجا رفته و خود را معاينه نموده اند.
   تلاقي اين خدمت كه در نوع خود بي سابقه بوده است در طول سي سال مهاجرت، آدم را ظنين مي نمايد كه چگونه پس ازاين همه ناملايمتها كه ايران به مهاجر مي دارد شده اند دايه دلسوزتر از مادر و آنها را مجاني معاينه و درمان مي كنند . تا خبر ملاقات سفير برازيليا و كمك چندين هزار دلاري كشور برزيل به كميساريا وايران پخش گرديد.
    خدا عالم است كه چه خبر است ولي بد نشد براي ظاهر سازي هم كه شده چند روز مردم محل و مهاجرين را رايگان ويزيت و درمان نموده اند. عدو سبب خير شود اگر خدا خواهد.



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر