۱۳۹۱ آبان ۲۶, جمعه

اتباع خارجي غيرمجاز باز هم در كرمان دردسر ساز شدند

اتباع خارجي غيرمجاز باز هم در كرمان دردسر ساز شدندفرمانده نيروي انتظامي سيرجان از دستگيري سارقان يك ميليارد و 500 ميليون ريالي پسته در سيرجان خبر داد.
 به گزارش اداره كل امور اتباع و مهاجرين خارجي به نقل از خبرگزاري مهر، سرهنگ مهريار سعيدي در اين خصوص گفت: اين دستگيري در پي سرقت از كارگاه ضبط پسته صورت گرفت كه ماموران انتظامي موفق شدند هشت عضو يك باند سرقت را شناسايي كرده و دستگير كنند.
وي افزود: در بازرسي ازمخفيگاه سارقان دو فقره چك حاصل فروش پسته هاي مسروقه به مبلغ 700 ميليون تومان ، يك قبضه كلت پلاستيكي و مقاديري پسته مسروقه كشف و ضبط شد.
وي اعضاي اين باند كه پنج نفر آنها از افغاني بدون مجوز تردد هستند به ئو فقره سرقت از مغازه وكارگاه هاي پسته به ارزش 150 ميلييون تومان اعتراف كردند.
سرهنگ سعيدي بيان كرد: با توجه به قانون كار، استفاده از نيروي كار اتباع خارجي ممنوع بوده ولي متاسفانه عده اي از صاحب كاران به دليل مسايلي ماننده هزينه بيمه ، ماليات و با اين فكر كه سود بيشتري عاديشان شود ار اين گونه افراد در امر نگهباني و يا كار استفاده مي كنند و با توجه به اينكه هيچ ضمانتي براي اين افراد وجود ندارد، در صورت انجام سرقت و فرار، هيچگونه مشخصاتي براي پيگيري و دستگيري آنان امكانپذير نيست، پليس هشدار مي دهد از بكارگيري اتباع خارجي در انجام امورات خودداري كنيد.

-------------------------------------------------------
ظاهرا هنوز هم دسیسه دولت برای بی اعتبار کردن مهاجرین خارجی افغانی  ادامه دارد.توجه نمایید که هرگاه ایران خواسته است که یک استان یا محلی را برای حضور مهاجرین ممنوع اعلام نماید ابتدا تهمت یا یک خطا را به مهاجرین نسبت داده و با مانور دادن برروی آن مورد باعث بزرگتر شدن موضوع می گردد. و نهایتا اعتماد و نگاه ملت ایران را به مهاجر افغانی کاهش داده و کم کم باعث ایجاد بدبینی بین دوملت شده و نهایتا در آخر از این وضعیت کاملا کنترل شده از سوی دولت ایران. اقدام به ممنوع بودن آن محل برای افغانها می نمایند. تا مخالفتی از سوی خود ملت ایران درقبال این حرکت دولت صورت نگیرد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر