۱۳۹۱ آذر ۸, چهارشنبه

برخورد جدي با حمل اتباع غيرمجاز خارجي در استان فارس

برخورد جدي با حمل اتباع غيرمجاز خارجي در استان فارسمديركل امور اتباع و مهاجرين خارجي استانداري فارس گفت: با رانندگان متخلفي كه شكل ظاهري خودروهاي خود را تغيير داده و اقدام به جا به جايي اتباع خارجي غيرمجاز مي‌كنند، برخورد جدي مي‌شود.
 به گزارش اداره كل امور اتباع و مهاجرين خارجي به نقل از خبرگزاري فارس،غلامرضا غلامي در جلسه ديدار با فرماندهان كلانتري‌ها و پاسگاه‌هاي فرماندهي انتظامي شيراز، اظهار داشت: عده‌اي از رانندگان شكل ظاهري خودروهاي خود را تغيير داده و با هدف سود و منفعت نامشروع، اقدام به جا به جايي اتباع خارجي غيرمجاز مي‌كنند.
وي با بيان اين كه اين افراد امنيت خود، سرنشينان خودرو و شهروندان را در معرض خطر قرار مي‌دهند، تصريح كرد: آن‌ها قصد دارند با دور زدن قانون به سودهاي هنگفت و نامشروع دست يابند.
مديركل امور اتباع و مهاجرين خارجي استانداري فارس همچنين به خطرات و تهديدهاي ناشي از ورود بي‌رويه و غيرقانوني اتباع خارجي غيرمجاز به اين استان و ارتكاب جرايم خشن توسط اين افراد اشاره كرد و با تاكيد بر تاثيرگذاري  آن‌ها در زمينه‌هاي مختلف اقتصادي، بهداشتي، اجتماعي، فرهنگي و امنيتي در جامعه، خواستار جديت پليس براي ساماندهي اتباع خارجي غير مجاز شد.
-----------------------------
یادداشت سردبیر:
عدم امنیت و فقر و بیکاری ناشی از جنگ های داخلی سالهاست که هموطنان ما را مجبور به پذیرفتن انواع و اقسام  سفرهای سخت و دشوار نموده است. که درخبرها بسیاری از آنها را شنیده ایم و نا گفته هایی هست که حتی شرم یک مسلمان می آید از گفتن آنها و اسیر شدن ناموس مسلمان بدست سودجویان (قاچاقبرهای متعصب و فاسد) که یک نمونه از صدهزار است. حال جمهوری اسلامی به جای اینکه راههای عبور قانونی را هموار نماید، تازه به فکر مبارزه با قاچاقبر هایی می کند که در گذشته سود کلانی را به آنها می رسانده اند. همه می دانیم که سیستان و بلوچستان دارای اقتصاد خاصی نیست بلکه جابجایی انسان و کالای قاچاق تا به امروز ممر امرار معاش مردمان این استان و استانهای همجوار هست. نتیجه گیری نمی کنم شما خود نتیجه گیری و قضاورت نمایید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر