۱۳۹۱ آبان ۲۶, جمعه

مصوبه دولت براي اخراج يك ميليون و ۶۰۰ هزار تبعه بيگانه

1391/8/24 چهارشنبهمصوبه دولت براي اخراج يك ميليون و ۶۰۰ هزار تبعه بيگانه
به گزارش اداره كل امور اتباع و مهاجرين خارجي به نقل از خراسان ،بر اساس مصوبه جديد هيات دولت كه به پيشنهاد وزارت كشور و تاييد معاونت برنامه ريزي و نظارت راهبردي رييس جمهور صورت گرفته، اين وزارتخانه موظف است بنا به تكاليف برنامه پنجم توسعه، برنامه ريزي لازم را براي اخراج 1 ميليون و 600 هزار نفر از اتباع بيگانه تا سال 1394، بازگشت داوطلبانه 200 هزار نفر و پايان وضعيت پناهندگي 700 هزار افغاني انجام دهد.
----------------------------
یادتان هست که در همین صفحه چند ماه پیش یک شایعه را در مورد عکس العمل سازمان ملل نسبت به مهاجرین ساکن در ایران تا پایان2014 داشته است. این اولین پس لرزه های پیشنهادی بود که قبلا گفته بودم  کمیساریا به ایران داده است.
از سویی دولت ایران هیچگاه از زیر فشار قرار دادن دولت افغانستان دریغ نکرده است. بخصوص در زمانی که شمارش معکوس خروج نیروهای ناتو از افغانستان شروع شده است و 2014 آخرین زمان برای خروج کامل نیروهای خارچی از افغانستان است. و این عملکرد ایران عملا کارشکنی واضح در قبال دولت و ملت افغانستان است.
بازهم ملت افغانستان و علی الخصوص صراف های هرات برای ایرانی ها دلار و یورو چنج نمایند تا این دولت بخشی عمده از کمبود ارزی خود را از این طریق جبران نماید. اگر غیرت دارید برای ایران دیگر ارز چنج نکنید زیرا با قدرت گرفتن یا نگرفتن این دولت با همان کمک ها خنجر ایران را برگلوی کودکان مهاجر افغانی بیشتر فرو می کنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر