۱۳۹۱ آبان ۲۶, جمعه

تشكيل ستادهاي ساماندهي اتباع خارجي در سطح شهرستان‌هاي استان البرز

دوشنبه22/8/91تشكيل ستادهاي ساماندهي اتباع خارجي در سطح شهرستان‌هاي استان البرزمعاون سياسي امنيتي و اجتماعي استانداري البرزگفت: تشكيل ستادهاي ساماندهي اتباع خارجي در سطح شهرستان‌هاي استان از برنامه‌هاي در دست اجرا است.
به گزارش اداره كل امور اتباع و مهاجرين خارجي به نقل از خبرگزاري ايسنا، ناصر رجبي امروز در آيين توديع و معارفه مديركل اتباع و امور مهاجرين خارجي استان البرز با اشاره به اهميت ساماندهي اتباع خارجي با توجه به بالا بودن آمار آنها در استان اظهار كرد: از آنجا كه گسترش برخي آسيب‌هاي اجتماعي مانند تكدي‌گري ناشي از حضور اتباع خارجي بوده، ساماندهي اين قشر در اولويت كار استان است.
وي افزود: انتظارمي‌رود با اجراي طرح شناسايي و طرد اتباع غيرمجاز خارجي شاهد كاهش تكدي‌گري در سطح استان باشيم.
معاون سياسي امنيتي و اجتماعي استانداري البرز تصريح كرد: در اجراي طرح آمايش هشت، اتباع خارجي كه فاقد كارت اقامت باشند، توسط نيروي انتظامي جمع آوري و به كشورشان بازگردانده مي‌شوند.
معاون سياسي امنيتي استاندار البرز در پايان گفت: تشكيل ستادهاي ساماندهي اتباع خارجي در سطح شهرستان‌هاي استان از برنامه‌هاي در دست اجرا است.
در اين آيين از زحمات مجتبي قاسمي قدرداني و غفور قاسم‌پور به عنوان مديركل امور اتباع و مهاجرين خارجي استان البرز معرفي شد

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر