۱۳۹۱ آبان ۲۶, جمعه

ممنوع الورود شدن برخي از شهرهاي كرمان براي افاغنه/غيرمجازها جمع آوري مي شوند


ممنوع الورود شدن برخي از شهرهاي كرمان براي افاغنه/غيرمجازها جمع آوري مي شوندمعاون سياسي و امنيتي استاندار كرمان روز گذشته با اشاره به طرح ساماندهي اتباع بيگانه در كرمان گفت: افاغنه مجاز به حضور در هفت شهرستان استان كرمان هستند.
به گزارش اداره كل امور اتباع و مهاجرين خارجي به نقل از پايگاه اطلاع رساني پليس، "كمالي" روز گذشته در جمع خبرنگان اظهار داشت: استان كرمان يكي از استان هاي مهاجر پذير به خصوص اتباع افغاني است و به همين دليل طرح ساماندهي اين افراد در استان به اجرا در مي آيد. 
معاون سياسي امنيتي استاندار كرمان گفت: هم اكنون حضور اين افراد در هفت شهر استان مجاز است و در ساير شهرستان ها اجازه اقامت ندارند. 
وي گفت: طبق آخرين آمار رسمي 74 هزار افغاني داراي مجوز رسمي در استان كرمان حضور دارند و مطابق ثبت نامي نيز كه در راستاي طرح ساماندهي افاغنه انجام شد 103 هزار نفر در اين طرح شركت كرده اند. 
كمالي افزود: به جز اين افراد ساير افاغنه موجود در استان غير مجاز هستند و در صورت مشاهده دستگير و بعد از نگهداري در اردوگاه اتباع غير مجاز از كشور طرد مي شوند. 
وي گفت: قرار بر اين است كه 25 شركت در استان تاسيس شود و به صورت وكالتي كار ساماندهي اتباع بيگانه را انجام دهند و افرادي كه در اين طرح قرار نگيرند مجاز به حضور در استان كرمان نيستند. 
وي تاكيد كرد: افاغنه فقط مجاز به اقامت در شهرستان هاي كرمان، رفسنجان، راور، كوهبنان، زرند، بردسير و سيرجان هستند و در هيچ شهر ديگر استان اجازه اقامت ندارند.
----------------------------------------------------------
ظاهرا خرابی های زلزله بم یه پایان رسیده است. چون تازمانی که این شهر با خاک یکسان شده بود. افغانی ها برای دولت و مردم این شهر از عزت زیادی برخوردار بودند و حالا کارشان تمام شده است  و دیگر احتیاجی به افغانها نداشته لذا افغانها به اصطلاح نجس شده و اجازه ورود و حضور در این شهر را نداشته اند.
خدا خودش جزای زحمات افغانی هایی را که خرابه های این شهررا ساخته اند بدهد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر