۱۳۹۰ مرداد ۱۶, یکشنبه

رائه تسهيلات ويژه به شركت كنندگان در مرحله چهارم طرح سرشماري اتباع افغاني غيرقانوني


1390/5/16 يكشنبه
ا
       باتوجه به فرارسيدن ماه مبارك رمضان ، ماه ميهماني خداوهمچنين گرماي فصل تابستان و رعايت حال خانوارها ،كليه اتباع افغاني غيرقانوني متاهل كه در موعد مقرر در مراحل چهارگانه طرح سرشماري شركت نموده و برگ مراجعت به افغانستان دريافت كرده اند مشمول اين تسهيلات ميشوند .
       بنابر گزارش امور اتباع و مهاجرين خارجي وزارت كشور آندسته ازخانوارهايي كه برگه مراجعت به كشور افغانستان اخذ و مقرر بوده در مرداد و شهريورماه كشور را ترك ودرصورتيكه به موقع به نمايندگيهاي كنسولي ايران در افغانستان به منظور اخذ رواديد مراجعه كنند از پرداخت 300 يورو بعنوان وثيقه معاف ميباشند. بديهي است ايندسته ازخانواده ها درصورت عدم خروج درماه هاي مرداد و شهريور ميبايستي يكي از اعضاء خانواده با دردست داشتن برگه هاي كليه افراد خانواده ازتاريخ 21/5/90 به شعب محل اخذ برگه خود مراجعه و نسبت به تمديد تاريخ آن اقدام نمايند. 
همچنين افراد مجردي هم كه درموعد تعيين شده براي اخذ برگه مراجعت به افغانستان اقدام نموده و خواهندنمود. در صورت خروج به موقع ازكشور ومراجعه درتاريخ تعيين شده به كنسولگريهاي ايران درافغانستان بمنظور اخذ رواديد مراجعه نمايند نيز از پرداخت 300 يورو تحت عنوان وثيقه تا اطلاع ثانوي معاف خواهند بود.

يادداشت سردبير:
بالاخره با انتشار اين دو خبر گمانه زني ها در مورد حرفهاي آقاي محقق و توافقاتشان جنبه عيني پيدا كرد و دولت ايران آنرا به منزله يك لطف به مهاجرين بصورت بالا اعلام نمود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر