۱۳۹۰ اردیبهشت ۲۶, دوشنبه

130 تبعه بيگانه غيرمجاز در ريگان دستگير شدند

1390/2/25 يكشنبه

فرمانده انتظامي شهرستان ريگان گفت: 130 تبعه افغاني غيرمجاز در حال ورود به ريگان دستگير شدند.

به گزارش اداره كل امور اتباع و مهاجرين خارجي به نقل از خبرگزاري فارس غلامرضا سام‌نژاد اظهار داشت: نيروي انتظامي اين شهرستان روز گذشته حين گشت‌زني در دشت سمسور و مرز ميان شهرستان ريگان و سيستان و بلوچستان بيش از 130 تبعه افغاني غيرمجاز را دستگير كرد.

سام‌نژاد تصريح كرد: اين 130 تبعه كه به صورت پراكنده و دسته‌جمعي در حال ورود به شهرستان ريگان از طريق مرز سيستان و بلوچستان بودند، توسط نيروهاي انتظامي دستگير شدند.

وي با اشاره به اينكه تعدادي از آنان نيز كه به وسيله يك دستگاه خودروي سيمرغ در حال عبور از اين مرز بودند، دستگير شدند، افزود: با توجه به حضور نيروهاي جان بر كف انتظامي در مرزهاي منطقه، شهرستان ريگان از امنيت مطلوبي برخوردار است.

سام‌نژاد بيان داشت: اين اتباع افغاني قصد داشتند، با ورود به شهرستان ريگان به شهرستان‌هاي همجوار وارد شوند كه با هوشياري كامل نيروهاي انتظامي دستگير شدند.

وي با اشاره به اينكه اين دومين و بزرگ‌ترين مرحله دستگيري اتباع افغاني غيرمجاز در شهرستان ريگان است، گفت: در هفته گذشته نيز 80 تبعه افغاني ديگر كه به وسيله يك دستگاه كاميون قصد ورود به اين شهرستان را داشتند، دستگير شدند.

سام‌نژاد خاطرنشان كرد: تمام مرزهاي اين شهرستان با هوشياري كامل نيروهاي انتظامي زير پوشش قرار دارند تا از ورود هر گونه تبعه بيگانه غيرمجاز به اين شهرستان و استان كرمان جلوگيري ‌شود.
شهرستان ريگان يكي از شهرستان‌هاي ورودي استان كرمان از مرز استان سيستان و بلوچستان است كه تردد قاچاق دام، سوخت، اتباع بيگانه را دارد، اما با هوشياري كامل نيروهاي انتظامي از ورود هر گونه قاچاق جلوگيري مي‌شود.


 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر