۱۳۹۲ خرداد ۱۸, شنبه

کارت های آمایش هشتم جمع آوری می شوند و برگه های تردد سه ماهه صادر می شود

کارت های آمایش هشتم جمع آوری می شوند و برگه های تردد سه ماهه صادر می شود.
بالاخره بعد از این همه فراز و نشیب و سورپرایز های اداره اتباع برای مهاجرین افغانی! اولین روز طرح آمایش در تهران   به اجرا درآمد.
      اولا که هزینه آمایش که توسط شرکت شتکا اجرا شده است مبلغ 35000ریال برای هرنفر در شب تعطیل  به نمایش درآمد یعنی اینکه اشکال سیستم در شب جمعه برطرف شد تا متقاضیان  هزینه آمایش را رویت نمایند.
      ثانیا هزینه خزانه داری کل کشور هم امروز ابلاغ شد و کسانی را که امروز نوبت شان بود شوکه کرده و در به در به دنبال بانک ملی روانه سطح شهر کرده بود.
      و مهمترین مسئله ابهام عملکرد اداره اتباع بود. زیرا به یکباره کارت های آمایش هشتم را گرفته و به جای آن برگه های تردد 90 روزه صادر کردند، کاری که تاکنون سابقه نداشته ست. چون سابقه داشته که کارت های آمایش شش ماه تایکسال هم از تاریخ اعتبارشان می گذشت ولی کارت های جدید تحویل مهاجرین نشده بود. حال چه خوابی برایمان دیده اند، خدا میداند!
     به هرصورت هزینه های آمایش و صورت حساب ها بصورت زیر می باشد:
     نفری 35000 ریال به شماره حساب    0104422817003   بنام شرکت تعاونی کارکنان اداره اتباع(شتکا) نزد بانک ملی -شعبه اسکان  کد 271
      نفری 75000 ریال به شماره حساب 2171131239006  بنام خزانه داری کل کشور ذیحساب استانداری تهران واحد درآمد و فروش خدمات
تذکر: بجز کارت آمایش هشتم به هیچ مدرک دیگری برگه صادر نمی شود ، پس می توانید قبوض پرداختی فوق را برای هر نفر جداگانه پرداخت وصادر نمایید تا در صورت عدم چاپ برگه تردد بتوان قبض یک نفر را کسر نمود از کل خانوار.
       همراه داشتن قبوض فوق برای صدور برگه تردد و اجرای مرحله اول آمایش کافی می باشد. ولی برای دریافت کارت های آمایش نهم، باید
 اصل و کپی قبض پرداختی عوارض شهرداری
اصل و کپی کارت اشتغال(کارت کارگری) معتبر از اداره کار و امور اجتماعی.



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر