۱۳۹۲ خرداد ۱۸, شنبه

رفتار دولت ایران ، حتی آبروی بت شکن عصر(خمینی کبیر) را هم برد

رفتار دولت ایران ، حتی آبروی بت شکن عصر(خمینی کبیر) را هم برد 
 رفتار دولت ایران نسبت به مهاجرین افغانی از سویی و دخالت های ریز و درشت در مسایل مهم حکومتی افغانستان از سوی دیگر! و کشته و زخمی کردن مهاجرین و مترددین افغانستانی در طول مرز با ایران. همه و همه باعث شد در حالی که در بخشی از شهر کابل بزرگداشتی بنام امام خمینی برگزار شده بود در نقطه دیگر مردم پرچم ایران را لگد مال کرده و آتش زدند و حتی افراد سودجو اقدام به آتش زدن رهبران ایران نمودند.
       دولت ایران بجای اینکه از رفتار خود پند گیرد و رفتار متعادل تری را نسبت به همسایه شرقی خود در پیش گیرد، در اقدامی نامردانه زنان و کودکان مهاجر را دستگیر و اخراج کرده اند . این کودکان و زنان در حالی اخراج شده اند که خانواده های آنها هیچ گونه اطلاعی از آنها در دست ندارند.
      به گزارش طلوع نیوز: شمار زیادی از این زنان و کودکان فعلا در کمپ انصار شهر هرات ساکن شده و در انتظار اقوام و فامیل خود می باشند. این افراد ضمن ابراز اینکه این اقدام در عکس العمل به آتش کشیدن پرچم ایران درافغانستان می باشد! گفتند لباس شخصی ها ما را دستگیر و به اردوگاه انتقال دادند در حالی که مدارک کامل آمایش و پاسپورت معتبر داشتیم و گفتند که در پاسخ به مظاهره کابل می باشد.
      با اینکه این درقبال رفتار خشونت گرانه و کشته و زخمی کردن اتباع افغانستانی و مترددین مرزی بوده است. بجای پند گرفتن ، بد و  بدتر عکس العمل نشان می دهد. همانطور که می دانید  دولت ایران سالهاست که به آموزش طالبان روی آورده است و امسال در اقدامی عملی از سران این گروه دعوت به مذاکرده نموده و در تهران میز بان این هیئت بوده. هیئتی که به عنوان رهبری دشمنان ملت افغانستان  دستشان آغشته به خون ملت ما می باشند.
      دولت ایران! اینک عملا آشکارا دشمنی خود را با ملت افغانستان ابراز می نماید.
جمع آوری کارت های آمایش هشتم و صدور برگه تردد سه ماهه در راستای ایجاد دلهره و فشار روانی بر مهاجرین و دولتمردان افغانستان می باشد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر