۱۳۹۲ خرداد ۲۰, دوشنبه

كمكهاي سازمان ملل به پناهندگان درايران،قابل مقايسه با كمكهاي جمهوري اسلامي نيست









كمكهاي سازمان ملل به پناهندگان درايران،قابل مقايسه با كمكهاي جمهوري اسلامي نيست
مديركل اتباع و مهاجرين خارجي وزارت كشور ايران،كمكهاي كميسارياي عالي پناهندگان سازمان ملل را در مقايسه با كمكهاي جمهوري اسلامي ايران به پناهندگان در ايران،ناچيز دانست.
به گزارش اداره كل امور اتباع و مهاجرين خارجي به نقل از خبرگزاري ايرنا ، مديركل اتباع و مهاجرين خارجي وزارت كشور ، از وجود 840 هزار مهاجر پناهنده خارجي در ايران خبر داد و گفت :براساس گزارش كميسارياي عالي پناهندگان سازمان ملل ، كمك اين كميساريا به مهاجران خارجي در ايران در برابر كمكهاي ايران بسيار ناچيز است.
كاظمي همچنين ورود به مرز را غيرقانوني و غير قابل پذيرش براي هر كشوري دانست و افزود : نيروهاي مرزباني و انتظامي ايران با هدف جلوگيري از ورود غيرمجاز ،اقدامات خوبي را براي كنترل مرزها انجام مي دهند.
مديركل اتباع و مهاجرين خارجي وزارت كشور ايران ، كنترل مرزها را تعاملي دو طرفه خواند وتاكيد كرد: افغانستان نيز بايد براي جلوگيري از خروج غيرقانوني اتباع خود كنترل بيشتري را بر مرزهاي مشترك اعمال كند.
كاظمي همچنين اشتغال و به كارگيري اتباع خارجي غيرمجاز را در ايران تخلف اعلام كرد و گفت:براي كنترل داخل كشور از جمله بحت اشتغال غيرمجاز گام هاي موثرتري برداشته شده است.
----------------------------
یادداشت شردبیر:
اگر این کمک ها ناچیز است! چرا اینقدر تکرار می کنید؟ خب همین کمک ناچیز را به مهاجرین بدهید تا بتوانند بخشی از هزینه های سالیانه عوارض شهرداری- کارت اشتغال - کارت شناسایی -شهریه های مدارس و... راتامین نمایند.
مهاجرینی که خود  هزینه زندگی خود را تامین می کنند. چه نیاز به کمک های کمیساریا دارد؟ پس ببینید که چه دروغ هایی از شما و چه ظلمهایی


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر