۱۳۹۲ خرداد ۲۶, یکشنبه

محمود رفت! روحانی آمد. خدا همچنان آن بالاست.

محمود  رفت

ریاست هشت ساله احمدی نژاد نه تنها برای مهاجرین خارجی (افغانی) ساکن ایران یاد آور ظلم و ستم و بی عدالتی بود بلکه برای مردم ایران نیز چیزی به جز گرانی و سرکوب و زندان در بر نداشت.
 اینک با انتخاب شدن حسن روحانی ، نامزدی از طیف میانه رو و حتی متحد با اصلاح طلبان، مردم با این انتخاب نشان دادند نه اینکه از اصلاح طلبی استقبال می کنند بلکه از ترس یک احمدی نژاد دیگر ، به دامان روحانی پناه بردند.
پس از اعلام نتیجه نهایی آراء شب گذشته توسط مصطفی محمد نجار به یکباره مردم به خیابان ها ریختند و تصاویری خلق کردند. مانند زمانی که شاه مخلوع از ایران رفت.
گوبا که شاه محمود رفته است و امام روحانی آمده! به هرحال به چند و چون آن کاری نداریم ولی امیدواریم که با سرکار آمدن آقای روحانی، کمی از مشکلات مهاجرین بد بخت کاسته شود یا حد اقل بر مشکلات این قشر مظلوم و درجه دوم در اجتماع ایرانی  افزوده نگردد.

هشت سال ریاست جمهوری احمدی نژاد حوادث و رویداد های  فراموش نشدنی برای افغانستان و ملت ما رقم زد که به اختصار یاد آور می شویم.
*-اخراج مهاجرین هرساله در فصل سرما
*-توقیف تانکر های سوخت ملت فقیر افغانستان در اوج سرمای سوزان افغانستان
*-اخراج کودکان مهاجر از مدارس جمهوری اسلامی و همچنین بستن مدارس خودگردان افغانی در ایران
*- ارسال اسلحه و مهمات به هراس افکنان در داخل افغانستان
*-آموزش طالبان در تهران و زاهدان و فرستادن آنها به داخل افغانستان
*-اجرای طرح هدفمند سازی یارانه ها و فشار روز افزون بر مهاجرین بد بخت در داخل کشور ایران و بستن عوارض و شهریه و.... بیشتر بر این مهاجرین
*-اخراج یک باره طیف گسترده مهاجرین و در پی آن امتیازگیری از پارلمان افغانستان
*-کشته و زخمی کردن اتباع افغانی در مرزهای دو کشور
*-اعلان و دادن حکم تیر به هنگ های مرزی در مرزهای افغانستان و ترکیه با ایران! که هردو مورد ملت و اتباع افغانستان  هدف این تیرها قرار داشته و قرار گرفتند.
*-درآغوش گرفتن رسمی دشمنان رسمی افغانستان و ملت آن (طالبان) و دعوت آنان به تهران برای گرفتن امتیاز و فشار روز افزون با نزدیک شدن به سال 2014  وخروج نیروهای آیساف.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر