۱۳۹۱ مرداد ۸, یکشنبه

با سلام و تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان بر همه مسلمانان و غیر مسلمانان. چرا که ما اعتقاد داریم که در ماه مبارک رمضان درب های رحمت الهی برروی بشر باز می شود و علاوه بر پذیرش توبه، به درخواست های همه رسیدگی می شود. در این ماه است که سرنوشت یک ساله آدمیان نوشته می شود و برای یک سال رقم می خورد. پس تبریک بر همه انسانها!
دوم در صدر خبرها ، خبرهای ناگواری از وضعیت مسلمانان هندی تبار در میانمار می شنویم که حاکی از یک تصفیه نژادی یا دینی بزرگ و کشتار قومی می دهد. بسیار اسفباراست که در عصر نوین و درحالیکه کسی مثل خانم آنگ سان سوچی ،به اصطلاح آزادی خواه برمه ای در قبال این روند عکس العملی از خود نشان نداده اند. و صد رحمت به پدر ایران که حاضر شده و گفت که پس ازدهه ها از زندگی این مسلمانان در میانمار ، دیگر آنها اهل آنجا محسوب می شوند. علارقم اینکه خود سیاست تبعیض آمیزی در قبال مهاجرین افغانی که سی سال از زندگی آنها در ایران می گذرد دارند!
ما نیز ضمن اظهار همدردی با آنها خوب درک می کنیم که چه بر سر آنها می گذرد. و از خداوند منان گشایشی در کارشان در خواست می کنیم. چرا که او تدبیر یک سال بشر را در این ماه قرار داده است. خود او می تواند و توانایی از اوست.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر