۱۳۹۱ مرداد ۱, یکشنبه

با سلام به کل وطندارای خودم چه مهاجر و چه ...
مدت طولانی بود که به سبب فیلترینگ  که از سوی جمهوری اسلامی ایجاد شده بود نتوانستم اخبار کافی و وافی ره برای شما بگذاریم و از سویی مهاجرین هم که با مشکل فیلترینگ مواجه بودند نتوانستند به این صفحات دسترسی داشته باشند. اگر کمی و کاستی بوده به بزرگواری خود ببخشید.
خبرها که بسیار است بخصوص با این مدیرکل تازه که به امور مهاجرین گماشته شده است. ابتدا از آنچه که نانوشته بوده شروع می کنیم.
تمدید کارت های اشتغال شروع شد.
این خبر که قبل از تحویل سال نو خورشیدی درج شده بود به نقل از ادارات کار و امور اجتماعی شهرستانها بود که در متن خبر آمده بود که مهاجرین می توانند کما فی السابق برای تمدید کارت های اشتغال یا همان کارتهای کارگری خودمان اقدام نمایند و در مبالغ هم گفته شده بود که برای تمدید کارت نفری صدهزار تومان و برای صدور کارت جدید نفری صدوچهل هزار تومان باید به شماره حساب قید شده بپردازید. بعد از تمام این مراحل یکی از دوستان یک ماه قبل به یکی از این ادارات کار مراجعه نموده تا برای تمدید کارت اشتغال خود اقدام نماید .
گفتنی است که به وی گفته شده که اول برو به شماره حساب ها پول واریز نمایید و بعد کپی گرفته و بیایید وی یک صد هزار تومان و یک فیش دوهزار و پانصد تومانی تهیه کرده و کپی گرفته و آمده بود که دوفرم به وی داده شده که اینها را پر کن .
یک فرم مخصوص خود وی و یک فرم دیگر مخصوص کارفرما که دوباره همان موضوع چند سال قبل را یاد آور شده و نوشته شده بود که کارفرما با مشخصات شخصی فلان و آدرس فلان این شخص را به کار گرفته و ضمانت وی را دارد
کدام بدبخت کارگر میدانی که سر ساختمان کار می کند می تواند همچنین صاحب کار با ملاحظه ای پیدا کند؟
بگذریم با تمام این تفاصیل وی فرمها را پرکرده و داده و کپی را امضا داده که برو پانزده روز یک ماه دیگر بیا کارتها چاپ نشده است  باید درخواست بدهیم

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر