۱۳۹۰ مرداد ۵, چهارشنبه

اجازه ادامه تحصيل براي فرزندان مهاجرين كه غير مجاز به شمار مي آمدند طرح سرشماري



1390/5/5 چهارشنبه
خبرگزاري فارس: مديركل اتباع و مهاجران خارجي وزارت كشور گفت: فرزندان غير مجازي كه در طرح سرشماري و ساماندهي اتباع غير مجاز ثبت نام كرده‌اند مي‌توانند به ادامه تحصيل در سال جاري اقدام كنند.
محمد تهوري در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعي فارس در خصوص ادامه تحصيل فرزندان اتباع غير مجاز كه در طرح سرشماري و ساماندهي شركت كرده‌اند اظهار داشت: دانشنامه‌اي براي غير مجازين كشور كه در طرح ساماندهي و سرشماري اتباع غير مجاز شركت كرده‌اند در حال تنظيم است.
 وي ادامه داد: بر اساس اين دانشنامه اين امتياز به اتباع غير مجازي كه در طرح سرشماري و ساماندهي شركت كرده‌اند داده مي‌شود تا فرزندانشان براي ادامه تحصيل در سال جاري مشكلي نداشته باشند.
 مديركل اتباع و مهاجران خارجي وزارت كشور بيان داشت: غير مجازيني كه در طرح ساماندهي و سرشماري شركت نكرده‌اند نمي‌توانند از اين مزايا بهره‌ ببرند.
 تهوري با اشاره به اينكه دانشنامه تحصيلي سال جاري با همكاري آموزش و پرورش براي اتباع مجاز كشور تهيه، تدوين و ابلاغ شده است يادآور شد:‌ پيش‌بيني مي‌شود در سال جاري 300 هزار نفر از اتباع مجاز در مدارس كشور ادامه تحصيل بدهند. ‌

يادداشت سردبير:
اول يه كم بخنديم به اين بي سوادها يا به بدبختي خودمان: متن خبرگزاري فارس راخوب بخوانيد:
فرزندان غير مجازي كه در طرح سرشماري و ساماندهي....
 ديگر براي به دنيا آمدن هم بايد از ايرانيها اجازه بگيريم.
و اما چون و چراي آن . درصورت داشتن پاسپورت و ويزاي مدت دار كه قانونا مي توانند ادامه تحصيل دهند ديگر اين چه منتي است كه اينها سر ما ميگذارند. نكند زبانم لال از خر شيطان پايين آمده و طرح را به تعويق انداخته اند؟ كه بعيد است!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر