۱۳۹۲ اردیبهشت ۱, یکشنبه

بالاخره، اجساد عزیزانمان به وطن بازگشت. اینک فشارهای جدید به مهاجرین برای دورکردن اذهان عمومی از انکار وجود این اجساد نزد ایرانی ها

بالاخره بعد از گذشت چندین ماه از ماجرای تظاهرات دربرابر کنسولگری ایران در هرات برای بازپس گیری اجساد عزیزانمان. و انکارهای پیاپی ایران نسبت به اینکه این افراد هیچگاه وارد خاک ایران نشده است. و هیچگونه اطلاعاتی در باره آنان ندارند. در روزهای گذشته این اجساد به هموطنانمان تحویل گردید.
     تشییع پیکر  عزیزان در مقابل کنسولگری ایران. سخن روشن و پیام معنی داری است که باید دولت ایران شرم کنند. و عواقب این کشتار را به عهده بگیرند.
امروز به جای آنکه دنبال مسببین این قضیه بگردند،  در میادین شهر راه را بر مهاجرین می بندند و به آزار و اذیت آنها  می پردازند.
در کرج قبل از عید این روال شروع شده بود. و جالب این است که در این ولایت، تمامی اقوام و نژادهای هموطن ما را دستگیر کرده  بجز هموطنان قندهاری ما و که اگر دستگیر هم شوند آنها  را آزاد می کنند.
     درتهران هم از روزگذشته شروع شد و درپی تشییع پیکر هموطنانمان در مقابل کنسولگری در حرکتی متقابل با تمام بی شرمی  راه را بر مهاجرین افغانی بسته و آنها را از ماشین ها و سرگ ها جمع آوری و آزار می دهند.
     خدا بخیر سر کند. این تحرکات دولت ایران نشان از  وقایع و رویدادهای خطرناکی خواهد داد بخصوص بر مهاجرین بیجاره در ایران!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر