۱۳۹۲ فروردین ۲۲, پنجشنبه

دستگيري جاعل گذرنامه‌هاي اتباع خارجي در شرق استان تهران

دستگيري جاعل گذرنامه‌هاي اتباع خارجي در شرق استان تهرانفردي كه اقدام به جعل گذرنامه براي اتباع كشورهاي افغانستان و پاكستان مي‌كرد، توسط پليس مهاجرت و اتباع خارجي ويژه شرق تهران دستگير شد.
 به گزارش اداره كل امور اتباع و مهاجرين خارجي به نقل از خبرگزاري فارس ، جمال نيكجو از دستگيري جاعل گذرنامه‌هاي اتباع خارجي در شرق استان تهران خبر داد و گفت: پس از دريافت خبري مبني بر اينكه فردي در زمينه تهيه گذرنامه جعلي براي اتباع كشورهاي افغانستان و پاكستان فعاليت دارد، رسيدگي به موضوع در دستوركار مأموران پليس مهاجرت و اتباع خارجي قرار گرفت.
جانشين فرماندهي انتظامي ويژه شرق تهران افزود: با بررسي‌هاي ميداني و تحقيقات نامحسوس مشخص شد كه يكي از اتباع بيگانه 28 ساله با وعده دروغين صدور گذرنامه از طريق سفارت، اقدام به جعل و فروش پاسپورت و مدارك اقامتي براي اتباع خارجي مي‌كند.
وي ادامه داد: در تحقيقات تكميلي، محل فعاليت اين جاعل در شهرستان پاكدشت شناسايي و پس از هماهنگي با مراجع قضايي و همكاري پليس اطلاعات شهرستان طي يك عمليات غافلگيرانه دستگير شد.
نيكجو تصريح كرد: در بازرسي از منزل متهم دستگير شده، 6 هزار و 552 فقره برچسب ويزا و تعداد كثيري مهر و مدارك جعلي كشف شد.
بر پايه اين گزارش، متهم براي سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي و از آنجا روانه زندان شد.
--------------------------------- 
یادداشت شردبیر:
وقتی که حتی نوبت صدور ویزا از طرف پلیس مهاجرت در تهران فروخته می شود، مگر می توان انتظار داشت که جاعل و کارچاق کن پیدا نشود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر