۱۳۹۱ شهریور ۲۲, چهارشنبه

جزئيات قتل در مستطيل سبز

1391/6/20 دوشنبهجزئيات قتل در مستطيل سبز
بازيكنان دو تيم آماتور فوتبال افغان‌ مقيم تهران به خاطر جنايت در مستطيل سبز در برابر بازپرس ويژه قتل پايتخت قرار گرفتند.

به گزارش اداره كل امور اتباع و مهاجرين خارجي به نقل از خبرگزاري تابناك، هفدهم شهريورماه سال جاري بازپرس رسولي از شعبه پنجم دادسراي امور جنايي در جريان جنايتي در شمال‌شرق تهران قرار گرفت كه در آن پسر جواني در جريان بازي فوتبال به كام مرگ فرو رفته بود.

دقايقي بعد تيم قضايي و پليس خود را به يك زمين فوتبال در شمال‌شرق پايتخت رساندند و با پيكر بي‌جان محمد 23 ساله كه وسط زمين بازي افتاده بود، روبه‌رو شدند.

تحقيقات ميداني حاكي از آن بود كه ساعت 3 عصر بازيكنان دو تيم در حالي وارد زمين بازي شده‌اند كه طرفداران آنان تيم‌هاي خود را تشويق مي‌كردند تا اينكه پس از 90 دقيقه بازي، داور ايراني سوت پايان بازي را به صدا درآورده است. در اين ميان چند تن از تماشاگران طرفدار تيم هزاره كه در گوشه زمين فوتبال نظاره‌گر بازي بودند براي خوردن آب به سمت شيرهاي آب مي‌روند و همزمان يكي از طرفداران تيم مزارشريف كه بالاي سكو نشسته بود، شروع به ناسزاگويي به تيم هزاره مي‌كند و از بالاي نرده‌ها وارد زمين بازي شده و به محمد 23 ساله كه تماشاچي و از طرفداران تيم هزاره بود، حمله‌ور مي‌شود.

تجسس‌‌ها نشان داد كه با اين اقدام، ناگهان زمين بازي شلوغ شده و تماشاچيان و بازيكنان به جان هم مي‌افتند و محمد زير مشت و لگد به قتل مي‌رسد.

بدين‌ترتيب، با توجه به سرنخ‌هاي به دست آمده يكي از طرفداران تيم مزارشريف و 10فوتباليست ديگر اين تيم به عنوان مظنونان به قتل بازداشت مي‌شوند.

صبح ديروز(يكشنبه) همه بازيكنان تيم هزاره براي انجام تحقيقات تكميلي به شعبه پنجم بازپرسي دادسراي امور جنايي تهران احضار و تحت بازجويي قرار گرفتند.

فيض‌الله، بازيكن اين تيم در بازجويي‌ها گفت: وقتي داور ايراني سوت پايان بازي را به صدا درآورد، محمد در كنار زمين نشسته بود كه براي خوردن آب به سمت شيرها رفت، همزمان علي‌صفر كه از هواداران تيم مزارشريف است، از بالاي سكوها شروع به ناسزاگويي به ما كرد، در اين ميان از بالاي نرده‌ها وارد زمين فوتبال شده و با محمد گلاويز شد، ناگهان زمين بازي شلوغ شد و همه به جان هم افتادند و محمد زير مشت و لگد بازيكنان و تماشاچيان تيم مقابل، جانش را از دست داد.
علي‌صفر، هوادار تيم مزارشريف با صداي بلند گفت كه من كشتم، نمي‌ترسم و فرار
نمي‌كنم.

اكنون تحقيقات از علي‌صفر، هوادار تيم مزارشريف و بازيكنان اين تيم ادامه دارد و زواياي پنهان اين جنايت مرموز فاش خواهد شد. 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر