۱۳۹۱ بهمن ۲۸, شنبه

آموزش هاي فني و حرفه اي به اتباع خارجي ارائه مي شود

1391/11/22 يكشنبهآموزش هاي فني و حرفه اي به اتباع خارجي ارائه مي شودآموزش مهارت به اتباع خارجي با اهداف تربيت نيروي انساني ماهر و متخصص و آموزش اين افراد براي بازگشت با اشتياق و غرتمندانه به كشورشان است.
به گزارش اداره كل امور اتباع و مهاجرين خارجي به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان خانپور  مدير كل آموزش فني و حرفه اي استان تهران گفت:  در راستاي اجراي تفاهم نامه هاي سه جانبه وزارت كشور، سازمان ملل و سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور آموزش هاي مهارتي به اتباع بيگانه به ويژه اتباع كشورهاي افغانستان و عراق ارائه مي شود.
وي افزود: تاكنون 486 نفر از تبعه كشورهاي افغانستان و عراق دوره هاي آموزشي مهارتي را در استان تهران سپري كرده اند.
وي با اشاره به اهداف برگزاري اين دوره هاي آموزشي تصريح كرد: از اهداف اين طرح تربيت نيروهاي انساني ماهر و متخصص از اتباع خارجي مقيم تهران جهت بازگشت با اشتياق و غرتمندانه به كشورشان است.
مدير كل آموزش فني و حرفه اي استان تهران خاطر نشان كرد: افراد مذكور در مراكز پاكدشت، اسلامشهر، شهري ري و ورامين مشغول به آموزش بوده و مهارت هاي فني وحرفه اي را فرا مي گيرند.----------
--------------------
یادداشت شردبیر:
مهاجرین ساکن تهران هیچگونه خبر رسانی در مورد برگزاری این کلاسها به ما نداده اند ، در صورتی که 60 درصد گزارشهای مردمی از تهران برای ما ارسال می شود.
 امکان دارد که این کلاسهای فنی حرفه ای که قبلا برای ورود اتباع افغانی ممنوع بود و مدارکی برای  هنرجویان فنی و حرفه ای تبعه افغانی صادر نمی شد با دریافت هزینه های گزاف و توافق با سازمان ملل آزاد شده است. اگر چنین نیست لطغا اطلاع رسانی نمایید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر