۱۳۹۱ بهمن ۲۸, شنبه

انهدام 46 باند قاچاق انسان در آذربايجان‌غربي

انهدام 46باند قاچاق انسان در آذربايجان‌غربي
رئيس پليس امنيت عمومي فرماندهي نيروي انتظامي آذربايجان غربي از انهدام 46 باند قاچاق انسان از ابتداي سالجاري تاكنون در سطح استان خبر داد. 
به گزارش اداره كل امور اتباع و مهاجرين خارجي به نقل از خبرگزاري مهر، خيبر تيبا ظهر سه شنبه در نشست مطبوعاتي هفتگي نيروي انتظامي آذربايجان غربي با اشاره به اجراي طرح كنترل تردد مرزها، افزود: در اين راستا 46 باند قاچاق انسان شناسايي و منهدم، 36 دستگاه خودرو توقيف و 147 نفر دستگير و تحويل مقامات قضايي شدند.
وي همچنين از دستگيري 4 هزار و 116 نفر اتباع بيگانه، افراد ممنوع الخروج و ممنوع الورود در مرزهاي آذربايجان غربي از ابتداي سالجاري تاكنون خبر داد و گفت: اين ميزان با توجه به حضور فعال نيروهاي امنيتي، انتظامي و مرزباني و تشديد  برخورد با باندها و سرشبكه ها نسبت به مدت مشابه سال قبل 8 درصد كاهش يافته است.
----------------------
یادداشت شردبیر:
عرض خسته نباشید به این نیروهای زحمت کش و خستگی ناپذیر برعلیه مهاجرین افغانی! که در مبارزه با افغانی های بد بخت و مظلوم جانفشانی می کنند. می دانستید که در مرز ایران و افغانستان و با ترکیه حکم تیر دارند. و اتباع افغانی به   اجازه مردن دارند در مرزهای ایران! در ترکیه هم نود درصد مهاجرین افغانی هستند که تحت فشارهای اقتصادی مجبور به مهاجرت به ترکیه یا اروپا هستند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر