۱۳۹۱ بهمن ۱۵, یکشنبه

آمار بيش‌ازحد مهاجران در كشور، منجر به سوال از وزير كشور شد

آمار بيش‌ازحد مهاجران در كشور، منجر به سوال از وزير كشور شدعضو كميسيون برنامه و بودجه مجلس با بيان اينكه بيش از ۹۵ كشور جهان جمعيتي كمتر از سه ميليون نفر دارند، از حضور سه ميليون نفر مهاجر قانوني و غيرقانوني در كشور انتقاد كرد.
به گزارش اداره كل امور اتباع و مهاجرين خارجي به نقل از خبرگزاري خانه ملت ، شهباز حسن‌پور بيگلريگفت: بيش از سه ميليون نفر مهاجر در كشور وجود دارد و اين در حالي است كه بيش از ۹۵ كشور جهان، داراي جمعيتي كمتر از سه ميليون نفر هستند.
نماينده مردم سيرجان در مجلس شوراي اسلامي افزود: با تمام مشكلاتي كه مردم ايران دارند، چرا بايد پذيراي بيش از سه ميليون نفر مهاجر قانوني و غيرقانوني باشيم و در برخي از گزارش‌ها اشاره شده كه بيش از يك ميليون نفر از اين افراد غيرقانوني به كشور وارد شده‌اند.
وي با بيان اينكه ايران باثبات‌ترين و مقتدرترين كشور منطقه است، تصريح كرد: با توجه به اينكه ما در كشور مشكل بيكاري داريم، آمار بيش از حد مهاجران به ايران تعجب برانگيز است و اكنون كه ديگر كشورهاي همسايه داراي حكومت و باثبات شده‌اند، چنين افرادي بايد به كشورشان برگردند.
عضو كميسيون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس ادامه داد: از وزير كشور خواستار پاسخگويي به اين مساله هستم و سوالم از وي در جلسه اين هفته كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس مطرح خواهد شد.
--------------------------------------------------
یادداشت شردبیر:
این مجلس ایران هم ماجراها دارد. درهفته های قبل می خواستند یارانه را5برابر کنند و گفتند اگه اینطور بشه باید کارگر از افغانستان وارد کنیم. حالا می گن که سه میلیون پناهنده می خوایم چیکار؟
این گونه تحرکات، نشانه آغاز یک مصیبت تازه برای مهاجرین خواهد بود. خدا بخیر بگذراند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر