۱۳۹۱ مهر ۱۲, چهارشنبه

عزيمت هيئت جمهوري اسلامي به سوئيس جهت شركت در نشست اكسكام

1391/7/10 دوشنبهعزيمت هيئت جمهوري اسلامي به سوئيس جهت شركت در نشست اكسكام
بنا به گزارش روابط عمومي اداره كل امور اتباع و مهاجرين خارجي وزارت كشور هيئتي به سرپرستي مهندس عبداللهي معاون امنيتي و انتظامي وزير كشور ، دكتر كاظمي مدير كل امور اتباع و مهاجرين خارجي و تني چند از كارشناسان ادارات ذيربط وزارت كشور و وزارت امور خارجه بامداد روز يكشنبه مورخ 9/7/91 به منظور شركت در اجلاس سالانه كميسارياي عالي سازمان ملل متحد در امور پناهندگان ، عازم ژنو در كشور سوئيس گرديدند.
اجلاس مذكور كه موسوم به اكسكام ميباشد همه ساله در اوايل مهرماه در مقراروپايي سازمان ملل متحد در شهر ژنو سوئيس برگزار مي گردد كه هيئتهايي از كشورهاي عضو كنوانسيون پناهندگان 1951 ژنو در اجلاس مذكور به ارائه اقدامات و برنامه هاي اجرا شده خود در سال جاري پرداخته و همچنين برنامه اتي كشور متبوعه پيرامون موضوع پناهندگان در سال آينده ميلادي را تشريح مينمايند. ضمنا كميسارياي عالي سازمان ملل متحد در امور پناهندگان نيز گزارشي از اقدامات و برنامه هاي اجرا شده در سطح جهان پيرامون بحث پناهندگان و همچنين برنامه هاي پيش بيني شده براي سال جديد ميلادي را به اجلاس تقديم و سپس بودجه و اعتبار كميساريا در سال جديد به تصويب اجلاس رسيده و سهم هر يك از كشورها معين و به برنامه هاي تدويني اختصاص مي يابد.
جمهوري اسلامي ايران بعنوان يكي از كشورهاي بزرگ پناهنده پذير و عضو فعال كنوانسيون 1951 ژنو همه ساله در عاليترين سطح در اين اجلاس شركت مي نمايد.
-----------------------------
از الان می گویم که چه سخنانی از سوی ایران گفته خواهد شد.
لپ کلام، کشورهای اروپایی در حال حاضر در افغانستان حضوردارند و باعث ناامنی و عدم بازگشت مهاجرین هستند ، پول بدید تا مهاجرین را به افغانستان رد مرز نکنیم!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر