۱۳۹۱ مهر ۱۲, چهارشنبه

ماموريت هاي دفتر اتباع و مهاجرين خارجي گسترده و حساس است

1391/7/5 چهارشنبهماموريت هاي دفتر اتباع و مهاجرين خارجي گسترده و حساس استمعاون امنيتي انتظامي استانداري ماموريت هاي دفتر اتباع و مهاجرين خارجي را گسترده و حساس برشمرد و ابراز داشت: دفتر اتباع و مهاجرين خارجي يك مجموعه حساس، امنيتي و سياسي و اجتماعي است.
به گزارش اداره كل امور اتباع و مهاجرين خارجي به نقل از سايت اطلاع رساني استانداري آذربايجان غربي ، عيسي قنبري ظهر امروز در آيين توديع و معارفه مديران كل دفتر امور اتباع و مهاجرين خارجي استان آذربايجان غربي در سخناني ضمن تبريك هفته دفاع مقدس ،‌دهه كرامت و ميلاد امام رضا (ع) اقدام صهيونيست ها و امريكائيها در توليد و توزيع فيلم موهن به ساحت پيامبر اكرم (ص) را محكوم كرد و گفت: دفتر اتباع و مهاجرين خارجي در سه سال گذشته يكي از مديريت هاي موفق و خوب حوزه امنيتي و انتظامي بوده است.
معاون امنيتي انتظامي استانداري در ادامه ماموريت هاي دفتر اتباع و مهاجرين خارجي را گسترده و حساس برشمرد و ابراز داشت: دفتر اتباع و مهاجرين خارجي يك مجموعه حساس، امنيتي و سياسي و اجتماعي است و مسايل اجتماعي و مراجعه خانواده ها را نيز شامل مي شود.
قنبري ضمن تقدير از مديريت سابق دفتر اتباع و مهاجرين خارجي اظهار داشت: همه گزارش ها و عملكردها نشان از نظم ،‌انظباط و مقررات حاكم بر امور اين دفتر دارد و تا به حال مشكل خاصي از اين مجموعه گزارش نشده است.
معاون امنيتي انتظامي استانداري آذربايجان غربي همچنين عملكرد اردوگاههاي اتباع خارجي استان را خوب و سازنده توصيف كرد و افزود: نظم ،‌ترتيب ،‌بهداشت و خدمت رساني در اين اردوگاهها با مديريت خوب و آگاهانه در حال انجام است و بايد با جديت دنبال شود.
وي از آقاي زنجاني مديركل جديد اتباع و مهاجرين خارجي به عنوان يك چهره سياسي و شناخته شده ياد كرد و اذعان نمود: آقاي زنجاني در حفاظت اطلاعات نيروي انتظامي مشغول به فعاليت بوده و در دوره هشتم مجلس شوراي اسلامي نيز نماينده مردم نقده، اشنويه و محمديار بوده است. فردي با تجربه اجرايي و نمايندگي موفق كه اميدواريم در محل خدمت جديد نيز موفق باشند.
زنجاني حسنلويي ، مديركل جديد اتباع و مهاجرين خارجي نيز در اين مراسم با بيان اينكه قرار است در سنگر ديگري تحت زعامت ولايت توفيق خدمتگزاري داشته باشم ، گفت: از استاندار ولايي و زحمتكش آذربايجان غربي كه سرآمد استانداران كشور هستند تشكر مي كنم.
وي تاكيد كرد: مديران اجرايي بايد تلاش كنند روز به روز فاصله مردم و ولايت كم شود و با خدمات بيشتر رضايت مردم را فراهم آورند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر