۱۳۹۱ مهر ۱۲, چهارشنبه

طرد 16 هزار تبعه غير مجاز از كشور در يك ماه گذشته

1391/7/5 چهارشنبهطرد 16 هزار تبعه غير مجاز از كشور در يك ماه گذشتهفرمانده مرزباني استان سيستان و بلوچستان گفت: ماموران اين يگان در ماه گذشته بيش از 16 هزار تبعه غيرمجاز را طرد و سه تن و 800 كيلوگرم ماده مخدر را كشف و ضبط كنند.
به گزارش اداره كل امور اتباع و مهاجرين خارجي به نقل از خبرگزاري مهر، سردارغلام نبي كوهكن در تشريح اين خبر گفت: مرزداران استان مستقر در هنگ ها و يگان هاي تكاوري و رزمي، از طريق گشت هاي مرزي، اجراي كمين، كنترل طول نوار مرزي و اقدامات اطلاعاتي گسترده، به مقابله با فعاليت هاي غير قانوني قاچاقچيان پرداخته و در يك ماه گذشته موفق به كشف و ضبط مقادير قابل توجهي مواد مخدر و سوخت قاچاق شدند.
وي در خصوص اقدامات مرزداران  اين استان در راستاي مبارزه با مواد مخدر نيز گفت: ماموران مرزي با كنترل دقيق مسيرهاي مواصلاتي مانع از تردد هرگونه خودرو، موتورسيكلت و عابران كوله باري به كشور شدند.
اين مقام انتظامي، تصريح كرد: در اقدامي غافلگيرانه، ماموران ما طي يك ماه گذشته، 7 دستگاه خودرو را توقيف و 19 قاچاقچي مواد مخدر را دستگير كردند كه در اين رابطه 3 تن و 756 كيلوگرم انواع مواد مخدر كشف شد.
وي با اشاره به دستگيري 284 نفر به اتهام قاچاق سوخت طي اين مدت، تصريح كرد: با توقيف 279 دستگاه خودرو و شناور، 289 هزار و 530 ليتر انواع مواد سوختي قاچاق از متهمان كشف و ضبط شد.
سردار كوهكن گفت: در راستاي مبارزه با قاچاق كالا، مرزداران اين فرماندهي موفق شدند، مقدار يك هزار و 666 كيلو گرم برنج، 3هزار و 107 كيلوگرم چاي، يك هزار و 330 راس احشام، 5 هزار و 256 پاكت سيگار و 114 عدد سيلندر گاز را از قاچاقچيان كشف و ضبط كنند.
فرمانده مرزباني استان سيستان و بلوچستان از حضور اتباع بيگانه و عابران غير مجاز طي يك ماه گذشته خبر داد و بيان داشت: در راستاي مقابله با متجاوزان مرزي و برخورد با هرگونه تردد هاي غيرمجاز، مرزداران پرتلاش اين فرماندهي موفق شدند، در اين مدت بيش از 5 هزار نفر از اتباع بيگانه و عابران كه به صورت غيرقانوني قصد ورود به داخل كشور داشتند را شناسائي و دستگير كنند كه در همين ارتباط بيش از 16 هزار نفر از كشور طرد شدند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر