۱۳۹۰ خرداد ۲۴, سه‌شنبه

آخرين مرحله سرشماري اتباع غير مجاز در كشور از يك تير آغاز مي‌شود

1390/3/22 يكشنبه

مدير كل اتباع و مهاجران خارجي وزارت كشور گفت:‌ آخرين مرحله طرح سرشماري اتباع غير مجاز كه در اين مرحله تعيين تكليف مي‌شوند از يك تير آغاز مي‌شود

به گزارش اداره كل امور اتباع و مهاجرين خارجي به نقل از خبرگزاري فارس سيدمحمد تهوري در خصوص طرح سرشماري اتباع غير مجاز در كشور اظهار داشت: طرح سرشماري اتباع غير مجاز در 4 مرحله تعريف شده كه تا كنون 3 مرحله آن اجرايي و مرحله آخر از يك تير براي تعيين تكليف آنها آغاز مي‌شود.

وي با اشاره به اينكه تا كنون هشتصد و 90 هزار و 670 نفر از اتباع غير مجاز در طرح سرشماري شركت كرده‌اند،‌ گفت: اتباع غير مجاز تا 15 تير مهلت دارند با مراجعه به سايت afghan.moi.ir در طرح سرشماري شركت كنند و اين مهلت ديگر تمديد نخواهد شد.

تهوري با بيان اينكه اين طرح در 17 استان كشور اجرايي مي‌شود گفت: در اين 17 استان 28 شعبه پيش‌بيني شده است كه نسبت به رفع مشكلات اتباع غيرمجاز اقدام مي‌كنند.

مدير كل اتباع و مهاجران خارجي وزارت كشور در خصوص آمايش 7 (طرح سرشماري اتباع مجاز در كشور) بيان داشت: اين طرح از 17 خرداد در سراسر كشور آغاز شده است ولي بدليل مشكلات خدمات شهري در استان تهران طرح آمايش 7 از يك تير آغاز خواهد شد.

تهوري در خصوص برنامه‌هاي اداره كل اتباع و مهاجران خارجي درباره روز پناهندگان خبر داد و گفت‌: در روزهاي 29 و 30 خرداد برنامه‌هاي متنوعي براي روز پناهندگان در نظر گرفته شده است كه در اين باره اطلاع رساني خواهد شد.


 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر