۱۳۹۲ تیر ۲۹, شنبه

بیانیه حضرت آیت الله سید محسن حجت در محکوم نمودن تجاوز کوچیها به یک دختر هزاره .


بیانیه حضرت آیت الله سید محسن حجت در محکوم نمودن تجاوز کوچیها به یک دختر هزاره . 
 بیانیه حضرت آیت الله سید محسن حجت در محکوم نمودن تجاوز کوچیها به یک دختر هزاره .
سم الله الرحمن الرحیم با کمال تأسف و تأثر مطلع شدیم که شب گذشته بعضی از کوچیهای متجاوز در منطقه دای میر داد بهسود به یک خانه حمله کرده و به دختر جوان آن خانه تجاوز نموده و سپس او را بقتل رسانده اند . انا لله و انا الیه راجعون...  
  بسم الله الرحمن الرحیم
با کمال تأسف و تأثر مطلع شدیم که شب گذشته بعضی از کوچیهای متجاوز در منطقه دایمیر داد بهسود به یک خانه حمله کرده و به دختر جوان آن خانه تجاوز نموده و سپس او را بقتل رسانده اند .
انا لله و انا الیه راجعون
این اعمال کثیف و زشت در کشوری صورت میگیرد که در این ماه مبارک رمضان پخش  صدای خواندن نماز تروایح شان گوش فلک را کر می کند .
آیا تجاوز به یک دختر مسلمان جایز است ؟
آیا کشتن یک دختر درد کشیده و رنج کشیده جایز است ؟
آیا کوچی ها پابند دین و آئین محمدی صلی الله علیه و آله وسلم هستند ؟
آیا این عمل با یک کافر جایز است ؟
و آیا حتی یک غیر مسلمان این عمل را جایز میداند ؟
هرگز زیرا که تجاوز و زورگوئی و کشتن مردم وغارت کردن اموال آنان کار دیو سیرتان شیطان صفتی است که نه خدا را قبول دارند و نه انسانیت را بعنوان یک اصل و قاعده می شناسند .
اینجانب ضمن محکوم نمودن این جنایت که بیانگر نا مسلمان بودن عاملان آن می باشد و هم چنین تقدیر از پدر این دختر که فورا و بلامعطلی  ، جانی و یکی از یارانش را بدرک واصل نموده و چند نفر دیگر از آنها را نیز زخمی نموده است ، به این خانواده داغدار و مصیبت دیده تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال خواهانم که جانیان را گرفتار أنواع عذابها نموده و به این خانواده داغدیده اجر و صبر عطا بفرماید  .
در ضمن لازم است نکاتی هم تذکر داده شود .
1-     مسؤل این جنایت در قدم اول شخص رئیس جمهور حامد کرزی می باشد ک با اندیشه فاشیزمی خویش موجب شده تا کوچی ها که از طوائف پشتون می باشند خود را صاحبان اصلی أفغانستان حساب نموده و هر کاری را بخواهند انجام دهند ، در حالیکه أفغانستان متعلق به یک قوم و یک طائفه خاص نبوده بلکه تمام اقوام و قبایل در این کشور دارای حقوق مساویه و بدون تبعیض می باشد .
2-     آقای کرزی شرعا و عرفا وظیف دارد که هرچه زود تر برای رفع این غائله و تکرار نشدن شبیه این مصیبت و دستگیری عاملان و متجاوزان کوچی و محاکمه آنها ، دین خویش را به ملت أفغانستان ادا نموده و به قسم که خورده است عمل نماید .
3-     آقای معاون دوم که خود از همین مردم است ، باید قدم اساسی را برداشته و حقوق مردمان مستضعف و بی پناه هزاره را بستاند وگرنه بهتر آنست که از منصب خویش استعفاء نموده و اعلام کند که دولت در اثر تبعیضی که دارد مانع رسیدن مردم مظلوم شیعه و بالاخص هزاره به حقوقشان می گردد .
4-     وکلا و نمایندگانی که از مناطق مختلف أفغانستان و با رأی مردم شیعه و بالاخص مردم هزاره به مجلس نمایندگان راه پیدا کرده اند ، باید تا بیرون رانده شدن کوچیها دست به تحصن بزنند و در مجلس بمانند ، و با تشکیل کنفرانس های خبری صدای مظلومیت این ملت مظلوم را به گوش جهانیان برسانند .
5-     کسانیکه تلویزیون و رادیو یا رسانه های نوشتاری در اختیار دارند باید بدون وقفه و معطلی خبر را پخش نموده و ضمن محکوم نمودن آن از دولت و جریانها زیربط بخواهند تا در این زمینه اقدامات جدی صورت بگیرد .
6-     توجه داشته باشید که محکوم نکردن این جنایت در حکم حمایت از جنایت و جنایت کار خواهد بود .
                                والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته
                                              سید محسن حجت 
                                              29/4/1392  
 
  


--------------------------------------------
با توجه به اهمیت موضوع بیانیه آیت الله سید محسن حجت را گذاشته ایم

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر