۱۳۹۲ تیر ۱۹, چهارشنبه

بی احترامی دلیل سلب امتیاز دفاتر کفالتی/ درخواست معاون وزیرکشور از مراجع قانونی

بی احترامی دلیل سلب امتیاز دفاتر کفالتی/ درخواست معاون وزیرکشور از مراجع قانونیمدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور اعلام کرد: هر گونه بی احترامی به اتباع خارجه در دفاتر کفالتی موجب سلب امتیاز این دفاتر می شود.


به گزارش اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی به نقل از خبرگزاری مهر ، عزیز کاظمی اعلام کرد: دفاتر کفالت موظفند احترام ارباب رجوع را حفظ کرده و وظایف محوله را بر اساس دستور العملهای ابلاغی انجام دهند. کارکنان دفاتر کفالت باید آموزش دیده باشند و با ارباب رجوع با محبت و شفقت برخورد کنند و دفاتر کفالتی که در انجام وظایف محوله تخلف نمایند، امتیازشان سلب و با متخلف برخورد قانونی می شود.
وی با بیان اینکه 350 دفتر کفالت، اقامت و اشتغال در کشور در حال فعال شدن است گفت: در این دفاتر، خدماتی اعم از تمدید کارت اقامت، تمدید کارت اشتغال برطرف کردن مشکلات مربوط به تحصیل و اشتغال اتباع مجاز و ارائه خدمات دیگر انجام می شود که این دفاتر توسط بخش خصوصی اداره می شود و در صورت نیاز از بانک اطلاعاتی وزارت کشور هم استفاده می شود ولی هیچ نماینده ای از وزارت کشور، سفارتخانه یا وزارت امور خارجه در آن حضور ندارند و کارهای به صورت الکترونیکی است.
وی همچنین با اشاره به اینکه حضور اتباع غیرمجاز در خاک ایران غیرقانونی است و تمامی شرکتها و موسسات و... مکلف به پیروی از قانون هستند گفت: از مراجع قانونی انتظار می رود با کارفرمایان متخلف برخورد قانونی کنند تا شاهد به کارگیری اتباع غیرقانونی در سطح کشور نباشیم.
---------------------
یادداشت شردبیر:
گفتن چنین جملاتی آسان است. ولی جناب کاظمی این میله ها و افغانی هایی را که درون آن محصور  هستند، چگونه توجیه می نمایید؟ همین روز اول که 18 تیرماه می باشد، یکی از دوستان گفت که یکی از مهاجرین را هل دادند و بعد از اینکه مدارک دردست وی را گرفته اند او را مجبور به جارو کشیدن کل محوطه اردوگاه نمایند. این کار توسط شخصی که عنوان حراست اردوگاه سلیمانخانی را به دوش می کشید ، انجام گرفته است و همچنین شاهد داد و بیداد و بد وبیراه این شخص به هموطنان ما بوده است. جناب کاظمی شما یک روز صبح زود به این مکان سرکشی نمایید تا صحت اظهارات دوستان ما را تایید نمایید. حد اقل نرده ها سرجایشان خواهند بود اگر بقیه مسایل را لا پوشانی کنند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر