۱۳۹۱ مرداد ۲۸, شنبه


1391/5/24 سه شنبه
تشديد برخورد با كارفرماياني كه كارگرخارجي غيرمجاز بكار گيرند
مديركل اتباع و مهاجرين خارجي استان تهران با هشدار نسبت به بكارگيري اتباع خارجي به ويژه افغان‌هاي بدون مجوز ، گفت: با كارفرمايان متخلف برابر قانون به شدت برخورد خواهيم كرد.
به گزارش اداره كل امور اتباع و مهاجرين خارجي به نقل از خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)عيسي موسوي نسب ، گفت: برابر مقررات و ضوابط هرگونه بكارگيري اتباع غيرمجاز بدون پروانه كار در تمامي بخش‌هاي دولتي و خصوصي ممنوع است و با متخلفان به شدت برخورد خواهيم كرد.
وي افزود: اين دستورالعمل به تمامي بخش‌هاي دولتي و خصوصي ابلاغ شده است و هر كارفرمايي كه بخواهند از اتباع خارجي بدون پروانه كسب و رواديد معتبر استفاده كند، مشمول جريمه‌هاي سنگين از جمله پلمپ كارگاه و حتي زندان مي‌شوند.
مديركل اتباع و مهاجرين خارجي استان تهران تصريح كرد: در حال حاضر بازرسان ويژه كار متشكل از نماينده قوه قضاييه، ناجا، وزارت كار و نماينده فرمانداري‌‌ها و استانداري‌ها به طور مداوم بازرسي‌ها را انجام مي‌دهند و در صورت مشاهده افراد متخلف و بكارگيري كارگران و اتباع بدون پروانه كار، با آنها برخورد مي‌كنند.
به گفته موسوي نسب، همچنين افراد و تبعه غيرمجاز نيز در محل دستگير و براي انتقال به اردوگاه‌ها تحويل نيروي انتظامي مي‌شوند.
----------------------
گلی به جمالتان بابا! گفتیم امسال گفتن کارت کارگری بیار کارت آمایش ببر! خیلی خوشحال شدیم ولی نه

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر