۱۳۹۱ اسفند ۱۸, جمعه

تشديد شناسايي و جمع‌آوري اتباع غيرمجاز بيگانه در البرز

1391/12/10 پنجشنبهتشديد شناسايي و جمع‌آوري اتباع غيرمجاز بيگانه در البرزسرپرست اداره كل امور اتباع بيگانه و مهاجرين استان البرز از تشديد شناسايي و جمع‌آوري اتباع بيگانه غيرمجاز در اين استان خبر داد.
به گزارش اداره كل امور اتباع و مهاجرين خارجي به نقل از خبرگزاري فارس ، غفور قاسم پور اظهار داشت: اجراي طرح آمايش توانست بسياري از اهداف ما را در اجراي شناسايي و جمع‌آوري اتباع بيگانه غيرمجاز محقق سازد اما با توجه به گستردگي كلانشهر كرج اين افراد در نقاط مختلف كرج حضور دارند.
وي ادامه داد: با توجه به تمهيدات انديشيده شده جمع‌آوري اتباع غيرمجاز در استان با جديت بيشتري دنبال مي‌شود و اين مهم در دستور كار جدي اين اداره كل قرار دارد.
اين مسئول با بيان اينكه طرح جمع‌آوري اتباع بيگانه غيرمجاز در ماه‌هاي پاياني سال با جديت بيشتري دنبال مي‌شود افزود: با توجه به تمهيدات انديشيده شده اتباع افغانستان را به بازگشت عزتمندانه به كشور خود تشويق خواهيم كرد.
وي ادامه داد: افغان‌ها با حضور خود در كشورشان مي‌توانند در راستاي كاهش وابستگي‌هاي مالي- تجاري، اقتصادي به سازندگي و اعتلاي كشورشان كمك كنند.

*برخورد جدي با كارفرماياني كه از تبعه خارجي غيرمجاز استفاده مي‌كنند

اين مسئول با بيان اينكه برخورد جدي با كارفرمايان كه از تبعه خارجي غيرمجاز استفاده مي‌كنند در اولويت كاري ما است افزود: اين اقدام در راستاي ساماندهي و جمع‌آوري اتباع غيرمجاز بوده و يا فاقد پروانه كار انجام مي‌شود.
وي با اشاره به اين كه اين طرح با همكاري اداره كل تعاون، كار و رفاه اجتماعي و نيروي انتظامي در حال اجرا است گفت: با كارفرمايان متخلف برخورد و طبق قانون به دادگاه معرفي خواهند شد.
سرپرست اداره كل امور اتباع و مهاجرين خارجي استانداري البرز واگذاري، رهن و اجاره هرگونه واحد صنفي، تجاري، توليدي و خدماتي همچنين وسايل نقليه به اتباع خارجي را نيز ممنوع اعلام كرد و اظهار داشت: با خاطيان اين امر به شدت برخورد مي‌شود.
-------------------------
یادداشت شردبیر:
و همچنان این قصه ادامه دارد.هرساله در ماه های پایانی سال از دیماه شروع به جمع آوری و آزار و اذیت مهاجرین افغانی می نمایند و  بهانه ای بیش نیست. تا ببینیم امسال بازهم پارک صفه در اصفهان ممنوع الافغانی می شود یا جایی دیگر!
فکر کنم امسال درر کرج این برنامه ادامه پیداکند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر