۱۳۹۳ تیر ۹, دوشنبه

اطلاعیه مهم برای مهاجرین (دارندگان پاسپورت خانواری)

اطلاعیه مهم دارندگان گذرنامه خانواری
به اطلاع اتباع کشور افغانستان دارنده گذرنامه خانواری می رساند:
·         دارندگان گذرنامه خانواری مشمول طرح بایستی از تاریخ 20/3/93 ضمن مراجعه حضوری به دفاتر کفالت شهر محل سکونت خود اقدام به ثبت نام در سامانه و اخذ نوبت بنمایند(هزینه ثبت نام 25000 ریال)
·         پس از ثبت نام و تعیین نوبت سر موعد مقرر به دفتر قبلی (که در مراحل قبلی اقدام به تشکیل پرونده و اخذ روادید نموده اند) جهت تمدید مجدد روادید و اخذ کارت به مدت شش ماه مراجعه شود.
·         در این مرحله مجددا اقامت مشمولین طرح بمدت شش ماه و بصورت موقت مورد تمدید قرار خواهد گرفت، این تمدید اقامت بنا به تصمیم مقامات عالی نظام و در راستای مساعدت مجدد به مشمولین طرح برای تهیه مقدمات بازگشت دائم به کشور خود صورت می گیرد.
·         زمان ثبت نام مشمولین طرح از تاریخ 20/3/93 به مدت 10 روز خواهد بود و این مدت قابل تمدید نخواهد بود، لذا اکیداً توصیه می شود تا مشمولین طرح از این فرصت استفاده کرده و اقدام به ثبت نام و مراجعه حضوری به دفاتر برای قانونی نمودن اقامت خود در کشور بنمایند.
·         مشمولین طرح که در نوبت قبلی بنا به دلایلی موفق به ثبت نام و تمدید روادید نشده اند و در حال حاضر دارای غیبت می باشند می توانند به دفاتر کفالت جهت ثبت نام و تعیین تکلیف و نهایتاً تمدید روادید برابر قوانین اقدام نمایند.
·         هزینه دریافتی توسط دفاتر بشرح ذیل می باشد:
-          هزینه شش ماه تمدید روادید 1400000ریال به حساب خزانه داری کل کشور
-          هزینه شش ماهه کارت کار 1250000 ریال به حساب خزانه داری کل کشور
-          هزینه شش ماهه بکار گماری 1520000 ریال به حساب دفتر کفالت
-          هزینه تحریر و مقوای کارت کار 10000 ریال نقداً قابل پرداخت خواهد بود.
-          سایر هزینه های از قبیل کپی و پرینت طبق نرخنامه نصب شده در دفاتر دریافت می گردد.

دبیرخانه کمیسیون ساماندهی اتباع خارجی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر