۱۳۹۲ اسفند ۷, چهارشنبه

تمدید مهلت و بازگشایی سایت نوبت دهی از 10 اسفند تا 16 اسفند

اطلاعیه شماره 6 دارندگان گذرنامه
به اطلاع اتباع افغانستانی مشمول طرح خانواری می رساند در پی درخواست مکرر افرادی که تا به حال موفق به ثبت نام در سامانه نوبت دهی نشده اند:
·         سامانه از روز شنبه 10/12/92 لغایت جمعه 16/12/92 مجددا برای ثبت نام افراد جا مانده از طرح باز خواهد شد.
·         کما فی السابق ثبت نام فقط در دفاتر کفالت میسر می باشد لذا توصیه می شود از مراجعه به کافی نت ها خودداری شود و برای ثبت نام صرفاً به دفاتر کفالت مراجعه نمایید.
·         فقط افراد مشمول طرح می توانند به دفاتر کفالت جهت ثبت نام مراجعه و سایر افراد از مراجعه بی مورد به دفاتر خودداری نمایند.
·         این مهلت به هیچ وجه تمدید نخواهد شد لذا از فرصت موجود برای قانونی کردن حضور خود در ج.ا.ایران استفاده نمایید.
·         تاکید می شود در صورت ثبت نام و مشخص شدن دفتر مورد نظر برای تمدید روادید و اخذ کارت حتماً در موعد مقرر به دفتر کفالت مراجعه و اقدام به تحویل مدارک بنمایند ، در صورت عدم مراجعه در موعد مقرر امکان تجدید نوبت وجود نخواهد داشت.
·         در صورت عدم مراجعه افراد جا مانده از طرح ، برخورد قانونی لازم با این افراد حسب قوانین و مقررات کشور بعمل آمده و بعنوان غیرمجاز تلقی خواهند شد.
·         مجدداً تاکید می گردد بر اساس توافق به عمل آمده مشمولین طرح پس از تمدید گذرنامه موظفند ضمن ثبت نام در سامانه ایجاد شده توسط سفارت افغانستان در تهران اقدام به تمدید اعتبار گذرنامه خود بنمایند، ضمناً کسانی که اقدام به تمئیئ اعتبار گذرنامه نکرده اند در مراجعات بعدی برای تمدید روادید دچار مشکل خواهند شد و در صورتی گذرنامه آنان تمدید نشده باشد از تمدید روادید برای آنان خودداری خواهد شد.
دبیرخانه کمیسیون ساماندهی اتباع خارجی

6/12/92

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر